Wat een pokkeweer!

O wat baal ik ervan zeg, het was zo lekker in april, de kinderen heerlijk buiten spelen en zelf in de tuin bezig zijn en de was buiten hangen, nu ben ik de gezelsschap spelletjes en knutseltjes behoorlijk zat, was de winter al lang genoeg voor dit keer!
De voorspellingen worden gelukkig iets beter nu, morgen iig het gras proberen te maaien, zal wel tegenvallen als het zo vochtig en lang is, maar alles beter dan die ooit zo witte muren,,haha
Weer een weerpraatje, maar moest het toch ff kwijt, ik wordt zo down als ik veel binnen zit!

Groetjes MJ

Nou ik ben het volledig met je eens en ook ik ben dit weer ook meer dan zat. Het houdt me trouwens niet binnen, wij hebben wel volop klussen in de tuin gedaan.

Voor het eerst zouden we dit jaar een moestuintje doen, in een border. Dus ik had wat bloemen en groentes binnen gezaaid en nu moet ik steeds met die bakken naar binnen en buiten slepen en het groeit niet goed...balen! Toch ga ik het volgend weekend in de grond poten en dan zie ik het wel.

Laat maar komen die zonnetstralen, niet alleen voor de plantjes maar ook voor ons! Want het zonnetje maakt alles toch een stuk vrolijker!!!

Liefs Lientje

Hier was het vandaag wel lekker. De meiden konden in tuin spelen zonder jas. In de zon zitten was echt lekker.
Maar deze meivakantie pffff, knutselen, koekjesbakken, spelletjes, tenten bouwen, boekje lezen, uitgebreid in bad, vooral vorige week was heel erg. Ik wil lekker weer!!!!!

we hebben vandaag genoten van het weer.
zijn de hele dag buiten geweest.
de jassen uit en heerlijk in het zonnetje gelopen/gespeeld en gewinkelt.

maar idd, kan niet wachten totdat het nog warmer wordt.

liefs, do

Nou ik zit op dit moment duidelijk op de verkeerde plek, geen zon gezien vandaag de hele week niet ook, wel veel water daarin tegen!
@Lientje, hier hebben de groentes het ook erg moeilijk, ook hier gaan ze begin van de week toch echt naar buiten, want binnen vinden ze het ook niet prettig meer! hihi

We zijn vandaag wel een uurtje wezen wandelen, maar dat is toch niet meer genoeg, normaal staat nu alles wijd open en zitten de kids de hele dag buiten, toch anders dan een uurtje tussendoor!
Maar goed hopelijk snel verbetering!!

Gr MJ

hey mj,
dan zitten wij zeker in de verkeerde zone van nederland hihi hier ook gister de hele dag bewolking en verder niks.. word je een beetje saai van vind ik. af en toe wat spatjes regen. maar dat viel op zich we mee maar het waaide best wel en was ook koud.. nu is het heerlijk weer en heb vanochtend al lekker geshopt.. moest nog een leuke zomerjas hebben; en nog iets voor het strand waar mn buik straks ook in past hihii....
maar van dit weer word je een stuk vrolijker..

Groetjes, Christien

hier ook geen lekker weer gehad...allemaal zo erg koud, klam, nat.
Ben bezig met een keukentje voor daniel in elkaar aan het zetten maar jah.. moet vernissen, gronden en aflakken.... kan ik moeilijk met zo een drukteschoppertje binnen doen, verder kan ik aan daniel zn gedrag gewoon merken dat hij het ook zat is om veel binnen te zijn.
We proberen wel even een stukje te wandelen of te fietsen maar daniel heeft er ook een hekel aan om nat te worden.. hihi net als ik.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan