Wat een pokkeweer!

Vandaag eindelijk zonder jas naar buiten, heerlijk!!! Lekker in de tuin bezig geweest. Moestuintje wordt aan het eind van deze week vol gepoot, laat maar komen die warmere periode!!!

Liefs Lientje

Ha,

Ja hier vandaag ook weer wat meer buiten geweest, als het zonnetje er was was het best aangenaam, ben meteen weer ff naar het tuincentrum geweest, @ lientje; ook daar zagen veel planten slecht uit door zongebrek, ligt dus niet aan onze verzorging,,haha
Hopelijk zet het goede weer nu door, over 3weken zijn ik en de middelste weer jarig, wil het het liefst buiten vieren!

Groetjes MJ

Hier vandaag ook lekker naar buiten geweest.
Ben 1 nachtje bij mn zusje in leeuwarden aan het logeren met mn andere zusje en daniel.
Vanmiddag een stadswandeling gemaakt... maar wat een heerlijk weer!
Ben in een fantastische winkel geweest...
lancelot kids... wat een ongelooflijk gaaf en cool houten en stoffen speelgoed!!
Hoop dat het volgende week ook mooi weer word en ik lekker aan het klussen kan, hihi

Liefs Marina

MJ,

Ik ben komende zondag jarig en hoop ook lekker buiten te kunnen zitten!

De plantjes, ik hoop dat ze het redden en anders is het jammer dan... Ik kan ze niet binnen blijven houden. Dit is het 1e jaar dat ik het doe, dus het voelt een beetje als falen. Maar gelukkig heeft de buurman een mega moestuin en hij mopperde ook al, dus het ligt idd aan het weer.

Het is hier in het noorden tot nu toe droog, vanmorgen lekker de hele ochtend buiten geweest. Nu naar binnen verhuisd.

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan