Wat een rust hier :)

Ja, Clasce, misschien toch het proberen waard. Gaan we doen met de voeding voor de nacht.

@Suus: yep, gisteren op pad geweest. Maar een heel klein rondje hoor, want de wagen hobbelt inderdaad erg door alle bevroren sneeuw. Was wel even lekker en ben van plan om zeker meer 'uitjes' te plannen. :eek:)

pfff, onze dame weeg ruim 3400 schat ik zo, maar wij hebben nog 8 voedingen per 24 uur en onze dame vind 110cc per voeding nog te weinig!

Volgens de verpakking van de flesvoeding zou ze op 6 voedingen per 24 uur moeten zitten, maar daar probeer ik niet aan vast te houden.
Het zijn richtlijnen dat snap ik ook wel....

Soms pakt ze om de vier uur, en soms om de 3, soms om de 3,5. De ene keer trekt ze lang door (snachts vaak langer als 3 uur, maar om de vier uur redt ze nog niet).

Ik wil haar niet overvoeden, maar heb het idee dat ze aan 110cc per keer niet genoeg heeft, vandaag tot 2 x toe meteen na de lege fles nog klaarwakker en meteen huilen. Vanavond dus 20cc extra aangeboden, waarop ze nog 2 uur klaarwakker is geweest. Zou 130cc niet te veel zijn?

Gr.Yvonb

Hey allemaal,

niet schrikken, onze Lucas van 2 weken is inmiddels de 4 kilo al lekker gepasseerd. (Hij was dan ook 3975 bij de geboorte) Dit is denk ik ook de reden dat hij "s nachts al lekker doortuft tot 4 a 5 uur.... Maar normaal gesproken is het echte doorslapen pas tussen de 2 a 3 maanden. En het cb daar moet je je niet te veel van aantrekken. Je moet je instinct volgen en kijken hoe je kindje het doet. En als je kindje met 4 weken 3500 gram is lijkt me de hoeveelheid voeding helemaal niet verkeerd hoor....
Succes!

Hoi allemaal,

Lars is inmiddels 2 weken en sinds vorige week zaterdag thuis. Hij dooet het vanaf die nacht super goed. We moeten hem wakker maken voor zijn laatste voeding rond 23:00. Dan slaapt hij door tot 3 a 4 uur en daarna tot een uur of 7 half 8.

Hij weegt nu zo'n 3650 en we bieden hem 7 x100cc aan. Daar heeft hij nu nog genoeg aan en krijgt hij nog niet op. Wel zijn we overgestapt naar voeding tegen darmkrampjes aangezien hij daar veel last van heeft.

Groetjes

Terug
Bovenaan