Wat een schat van een vent heb ik toch!

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Wij hebben een eigen website. Nu heeft mijn vriend in het gastenboek zo'n lief berichtje achter gelaten. We hebben even wat strubbeling gehad maar de laatste weken is hij echt heel lief voor me! Doet echt zijn best. Ik heb de tekst even voor jullie hierheen gekopieerd.

hey kleintje
gerard (papa) van den heuvel | 09-09-2007 om 10:48
Hey kleintje ... Het is bijna zover dat jij elk moment bij ons in de armen kunt liggen. Dan kan ook iedereen zien wat je bent en hoe je gaat heten. Mama heeft het nu wel een beetje gehad met die laatste loodjes.. en van mij mag het nu ook wel. Dus zeg die warme buik van mama maar vaarwel en begin maar vast met je weg naar buiten en dan zullen wij je met open armen ontvangen. ik zou zeggen tot over ...dagen. doeii

Als ik het lees raak ik helemaal ontroerd!

Succes allemaal met de laatste loodjes en die bevallen zijn lekker genieten!

Liefs An 39 weken en 4 dagen zwanger

inderdaad, wat heb jij een schat van een manneke! DAt is echt heel lief. ik heb het zitten lezen met kippenvel. Heerlijk.
Hij heeft wel echt zijn best gedaan.

Die mannen kunnen wel heel lief zijn, de mijne wist deze week iets minder leuks te melden over de bavalling (iets wat ik nu niet wil horen en zeker niet herhaal). En toen kwam hij gister (ja op zondag!!) met een mega bos bloemen aan zetten. Sorry zegt hij, ik had het niet moeten zeggen.
Hij komt NOOIT thuis met een bos bloemen, dus dat was al een verrassing en dat ook nog op zondag, dat had ik helemaal niet verwacht (heeft hij geluk dat we vlak bij belgie wonen)

Ik hoop dus eigenlijk dat al jullie mannen heel lief zijn voor jullie allemaal tijdens deze laatste loodjes, of juist de eerste (ook niet altijd makkelijk). Geniet maar lekker.

memmeh

Haha..
Nou van de week hadden mijn vriend en ik ook flinke ruzie ( mijn vriend zit in het leger dus niet vaak thuis ) ik had het helemaal gehad en hij was er maar nooit..
Tot ik die nacht ( dat ik alleen was ) flinke pijnlijke steken had gehad voelde hij zich wel schuldig dat hij me zo had laten stressen.. kwam hij met 100 rode rozen aan ik smold bijna haha.. echt een joekel van een bos!!

Ik krijg wel kippenvel als ik jouw mans tekstje lees wat een engel!!

Liefs Cindy
37 wk 3 dagen

Ja ik heb nooit echt ruzie, woorden of iets dergelijks gehad dus ook weinig om goed te maken en mijn manneke heeft me 200% support gegegeven, al vanaf de eerste week tegen me buik aanpraten, nerveus voor echo's en zoveel mogelijk proberen mee te leven en voor me te doen dus ik heb zoiezo geen klagen gehad. Maar nu ben ikzelf ook niet heel moeilijk geweest (qua hormonen, volgens hem dan) dus dat scheelt misschien wat voor hem.

Echt lief hoor deze tekst je krijgt er meteen een brok van..

Ook nu heb ik zoveel aan hem, hij doet megaveel en gaat er net zo makkelijk mee uit snachts, niet zozeer omdat het moet (kan het in mijn eentje ook) maar hij vind het zo "gezellig" om mee te helpen...ja soms zijn mannen gekke wezens maar nog niets te klagen gehad over de mijne...

Wat een lieverd! Die mannen hebben het ook niet makkelijk met ons hoor! En ze kunnen helemaal niets voor ons doen. Mijn mannetje begint het wachten nu ook wel zat te worden hoor. Ooit gedacht dat je zo naar pijn zou uitkijken?

Groetjes Nathalie 40+5

quote: natje81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2007 12:31:56'));

Wat een lieverd! Die mannen hebben het ook niet makkelijk met ons hoor! En ze kunnen helemaal niets voor ons doen. Mijn mannetje begint het wachten nu ook wel zat te worden hoor. Ooit gedacht dat je zo naar pijn zou uitkijken?

Groetjes Nathalie 40+5

ja raar idee he? en ook dat je het binnen 1 secone ben vergeten zodra die kleine op je buik ligt...vond ik heel raar!

Ja ze kunnen best wel wat doen hoor die mannen, alleen niet qua het zwanger zijn maar ze kunnen wel het je makkelijk maken door bv huishoudelijke dingen weg te nemen, lief voor je te zijn, je moed in te praten (tijdens bevalling heeft me echt wel honderd keer gezegd hoe trots die was op me en dat hielp toch enorm (al was het maar 5 seconden haha) ik wilde hem graag trots maken en niet zo'n gilwijf te zijn zoals ik op tv had gezien en dat is gelukt, hij vond me zo koelbloedig tijdens de bevalling (alsof ik het wel 100 keer had gedaan) ik stelde hem gerust als hij bv een piepje van de hartslag miste ofzo alleen op het laatst kreeg ik het benauwd (non stop weeen door de opwekkers) maar zelfs toen zei zelfs het personeel dat ik zo mooi rustig bleef en dat zonder gym of dergelijke, gewoon niet eigenwijs zijn en 200% luisteren naar wat je verteld word is belangrijk...

Bij mij vindt iedereen het nodig, en dan heb ik het over mensen op straat die ik niet ken, om te vragen of het er echt maar 1 is omdat ze me zo dik vinden :(
Toen ik laatst dus tegen mijn man klaagde dat ik zo'n dikke buik heb zei hij: de baby is zo welkom bij jou dat je niet zomaar een huisje hebt gemaakt voor haar maar een hele villa. Toen kon ik hem wel opeten,de schat.

Hoi Allemaal,

Wat een leuke reacties. Wat hebben we toch eigenlijk leuke lieve mannen.
Mijn vriend ziet er volgens mij nog meer tegenop dat ik straks pijn heb want weet
je wat hij zei; Ik hoop en denk dat jij een keizersnee gaat krijgen scheelt pijn.
Ik gelijk nou keizersnee heb je daarna wel meer last van dus weet niet of ik dat zo zou zeggen zei ik. maar wel lief van je dat je mij pijn wilt besparen. Maar het hoort erbij.

Ik ben eigenlijk tot nu toe ook redelijk makkelijk geweest en niet humeurig.
Klaag alleen nu iets meer van dat ik pijn heb in mijn onder rug en mijn heupen/bekken. Dat ik slecht slaap. Maar hij zegt dan elke keer even volhouden. Als ik wat kan doen zeggen. Dan masseert hij me weleens wat erg fijn is. Tilt de wasmand naar boven.
Als je dat paar weken terug had gezegd had ik je voor gek verklaard. Want toen was hij zo humeurig leek wel of hij last had van zwangerschaps hormonen hahaha.
Maar is nu echt over.

Liefs An

Terug
Bovenaan