Wat een schat van een vent heb ik toch!

quote: Kezfan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2007 13:41:27'));

Bij mij vindt iedereen het nodig, en dan heb ik het over mensen op straat die ik niet ken, om te vragen of het er echt maar 1 is omdat ze me zo dik vinden :(
Toen ik laatst dus tegen mijn man klaagde dat ik zo'n dikke buik heb zei hij: de baby is zo welkom bij jou dat je niet zomaar een huisje hebt gemaakt voor haar maar een hele villa. Toen kon ik hem wel opeten,de schat.

wat een lieve opmerking zeg! ja mensen zeggen ook maar wat he, bij mij vroegen ze dat al met 20 weken en wanneer die nou eens kwam, heb het 20 weken moeten aanhoren, zelfs de gyn vond het een dikke buik (in elk geval dikker dan gemiddeld) toch is ie al redelijk ingetrokken dus dat gaat redelijk snel, merk wel dat ik onzeker ben over mijn buikje NA mijn bevalling, maar zoals mijn vriend zegt; je mag zien aan een vrouw dat ze een wonder op de wereld heeft gezet hoor het heeft tijd nodig!

ik vind dat mannen trouwens ook zwangerschapshormonen hebben hoor, die van mij was soms ook beetje hormonaal en RAAR zijn baard groeit nu weer normaal, daarvoor 3-4 keer zo snel! nou dat is toch vreemd? hihi

Hoi Isabel,

Ja zeker vreemd hahaha.
Nou die van mij had het echt kwa gedrag en ik was/ben  rustiger dan normaal.
Wel grappig.

Liefs An

Wat een lieverds allemaal!! Ik mag ook niet klagen hoor, hij wil alles wel voor me doen en vertelt me vaak dat hij trots op me is. Ik vind het het mooiste als ik hem helemaal zie glimmen als hij ons mannetje voelt bewegen. Of als hij thuiskomt mij én de kleine begroet.
Ben benieuwd hoe hij is tijdens de bevalling, hij hoopt dat ie me er echt doorheen zal kunnen helpen. Ik hoop dat  we t net zo doen als Isabel en haar man.
liefs, daantje

Terug
Bovenaan