Wat een stilte!

Ik ben van plan om de rest van de week lekker buiten te vertoeven!!
(Wat een rijkdom stiekem om geen werk te hebben, als het zulk weer is!)
Vandaag lekker in de tuin gezeten, Lenthe in de zandbak gespeeld, Luka met box en al de tuin in geschoven.Morgenmiddag half 1 zijn de oudste gelukkig ook vrij dus opnieuw lekker naar buiten.Lekker lunchen met ze en daarna speeltuintje hier in de straat induiken met 2 vriendinnetjes met hun kids...lekker beppen!
Morgen aan 't einde van de dag m'n net bestelde tweelingbuggy ophalen bij Gardo,ben benieuwd hoe Lenthe en Luka 't vinden!Kan mama weer fijn winkelen zonder dat Lenthe telkens van de Kiddyboard afspringt...
Gr.Roos.

Ik ben van plan om de rest van de week lekker buiten te vertoeven!!
(Wat een rijkdom stiekem om geen werk te hebben, als het zulk weer is!)
Vandaag lekker in de tuin gezeten, Lenthe in de zandbak gespeeld, Luka met box en al de tuin in geschoven.Morgenmiddag half 1 zijn de oudste gelukkig ook vrij dus opnieuw lekker naar buiten.Lekker lunchen met ze en daarna speeltuintje hier in de straat induiken met 2 vriendinnetjes met hun kids...lekker beppen!
Morgen aan 't einde van de dag m'n net bestelde tweelingbuggy ophalen bij Gardo,ben benieuwd hoe Lenthe en Luka 't vinden!Kan mama weer fijn winkelen zonder dat Lenthe telkens van de Kiddyboard afspringt...
Gr.Roos.

Ik ook niet. Heb gister nog wel wat moois gekocht op marktplaats. Een Jungle speeltoestel van Little tikes. Ben helemaal blij!!! We wilde hem eerst nieuw kopen maar kost 369 euro. We hebben hem nu 2e-hands voor 175 euro. We moeten hem nog wel ophalen dus als hij kapot is of zo nemen we hem niet maar volgens die mensen zag hij er nog super goed uit!!!!
Ik hoop dat het lukt maar dit is hem dus nieuw:

http://www.ekiddies.nl/shopexd.asp?id=3022&bc=no

Eigenlijk is het vanaf 3 jaar maar die speeltoestellen voor kleintjes is ze ook snel op uitgekeken en in speeltuinen staan nog veel grotere waar ze goed op kunnen...

Groetjes,

hey meiden

is het eindelijk lekker weer, ben ik zo ziek als een hond :( (rare uitdrukking eigenlijk, alsof honden altijd ziek zijn??? hahaha)

gisteren ook al ziek. denk de griep van nathalia over genomen :(
vanochtend half 10 39.8 koorts. erg hoog dus.
om 12 uur weer naar bed gegaan, en nathalia ook.
half 3 werden we wakker. toen was ik gelukkig al een heel stuk beter. koorts was ook weer gezakt naar 38. had alleen nog knallende koppijn, maar gelukkig bleef het daarbij.
toen erwin thuis kwam, eten gemaakt en daarna is hij heerlijk met nathalia gaan wandelen.
ik weer in slaap gevallen en werd om 7 uur wakker.
nog geen erwin en nathalia te bekkennen. 5 minuten later waren ze thuis.

ben nu gelukkig al een heel stuk beter, er is alleen 1 heel groot nadeel:
van al dat slapen, ben ik nu niet meer moe hahahahahaha.

van t lekkere weer heb ik dus totaal niks mee gekregen.
maar morgen gaan ook wij genieten hoor!
even lekker naar het park, of naar de speeltuin.
kan nathalia even lekker rennen en spelen en ik op het bankje zitten :p

donderdag is erwin lekker vrij.
eerst om 11 uur in het ziekenhuis zijn. we moeten vroeg weg, want t is een eind rijden.
( ikazia ziekenhuis is 5 min van mn huis vandaan, maar ik moet naar hun buitenpost, in klaaswaal :S)
daarna als het dan nog lekker weer is van t weer genieten, en anders denk ik even naar de ikea, als nathalia en ik hebben gerust.

nou meiden, geniet lekker van het weer :D

liefs, do

p.s. ik zal eens vanacht verzinnen voor een leuke topic haha.

hey meiden

is het eindelijk lekker weer, ben ik zo ziek als een hond :( (rare uitdrukking eigenlijk, alsof honden altijd ziek zijn??? hahaha)

gisteren ook al ziek. denk de griep van nathalia over genomen :(
vanochtend half 10 39.8 koorts. erg hoog dus.
om 12 uur weer naar bed gegaan, en nathalia ook.
half 3 werden we wakker. toen was ik gelukkig al een heel stuk beter. koorts was ook weer gezakt naar 38. had alleen nog knallende koppijn, maar gelukkig bleef het daarbij.
toen erwin thuis kwam, eten gemaakt en daarna is hij heerlijk met nathalia gaan wandelen.
ik weer in slaap gevallen en werd om 7 uur wakker.
nog geen erwin en nathalia te bekkennen. 5 minuten later waren ze thuis.

ben nu gelukkig al een heel stuk beter, er is alleen 1 heel groot nadeel:
van al dat slapen, ben ik nu niet meer moe hahahahahaha.

van t lekkere weer heb ik dus totaal niks mee gekregen.
maar morgen gaan ook wij genieten hoor!
even lekker naar het park, of naar de speeltuin.
kan nathalia even lekker rennen en spelen en ik op het bankje zitten :p

donderdag is erwin lekker vrij.
eerst om 11 uur in het ziekenhuis zijn. we moeten vroeg weg, want t is een eind rijden.
( ikazia ziekenhuis is 5 min van mn huis vandaan, maar ik moet naar hun buitenpost, in klaaswaal :S)
daarna als het dan nog lekker weer is van t weer genieten, en anders denk ik even naar de ikea, als nathalia en ik hebben gerust.

nou meiden, geniet lekker van het weer :D

liefs, do

p.s. ik zal eens vanacht verzinnen voor een leuke topic haha.

Hoi hoi,

het is inderdaad rustig op het moment. Maar ja het is dan ook mooi weer en daar moet je lekker van genieten. Ook hier zijn we veel buiten te vinden en daar genieten we allemaal van.

@ Tamara, heb jij een jaarkaart voor Jan Klaassen? De kids zijn er in maart een dagje met opa en oma geweest en vonden het helemaal geweldig. Aangezien wij er ook niet ver vanaf wonen lijkt het mij ook wel leuk om vaker te gaan. En haal je zo'n abonnement er snel uit?

Nu even snel aan de poets boven, de badkamer smeekt om een grote beurt (ipv alleen even een lapje voor de wastafel, douche en wc hahaha). Straks gesprek op Kindergarten over Tijn en daarna snel met de kindjes naar huis om te genieten van het heerlijke weer!

Liefs Danielle

@Danielle, Jan Klaassen is behoorlijk prijzig, daarom hebben we meteen een jaarkaart genomen.
Een jaarkaart kost 55 euro pp vanaf 2 jaar. Normaal is de entree 9,50 pp vanaf 2 jaar dus als je 6 keer bent geweest heb je hem eruit. Het voordeel is wel dat opa's en oma's ook op jouw kaart mogen gaan.
Ze hebben ons nog gematst. onze kaarten liepen in oktober 2010 af en die van Silke in maart 2011 maar ze hebben onze gratis aangepast tot maart 2011 (is toch bijna een half jaar pp gratis)

Fijne dag allemaal met dit mooie weer!!!!!

Liefs Tamara

Terug
Bovenaan