Wat een superforum!

Hoi meiden,

voor een "gewone" zaterdag zijn we super! Wat een berichtjes hier zeg! Ik moet zeggen, ben trots op ons. Heb een paar uur niet gelezen en zie allerlei leuke nieuwe topics! Ik heb zo veel mogelijk gereageerd, maar heb niet veel tijd. Zo zie je maar, ondanks dat we hier "moeilijk" zijn, hebben we toch een SUPERgroepje. Ik zou niet bij een ander forum willen zitten!

Liefs Ilona

Hoezo zijn wij moeilijk hier???
Vindt het inderdaad erg gezellig hier, verslavend!
Maar ja, ik vond het zwangerforum (februari) ook erg gezellig...

Groetjes, Karin

ik heb ook last van de verslaving zeg maar. Ik vind het erg moeilijk mezelf los te trekken, want we zijn zo fanatiek met typen met zijn allen dat als je maar even je kont keert voor een bakkie koffie te pakken er al weer 5 reakties bij staan.

Het kost dus onnoemelijk veel tijd om alles bij te houden, maar ik doe mijn best.

groetjes irene

Karin als je het niet meegekregen hebt dat wij hier moeilijk zijn, wees er maar blij om. Iedereen heeft hier heel erg zijn best gedaan die vervuiling weg te krijgen. Met bijzondere dank aan valentijnszwangere en heaven die gisteravond hun complete fantasie hebben gebruikt om een pagina vol nieuwe topics te krijgen! En alle andere daames natuurlijk die als gekken op alle leuke berichtjes hebben zitten reageren. En ik persoonlijk vind hier niemand moeilijk, hoor. Denk alleen dat hummie en ik de personen zijn die in het bijzonder moeilijk gevonden worden .

Groetjes Ilona

Hoi,
ik zat gisteren een hele dag in de Efteling en zag idd nu net dat er nogal wat was geweest. Echt belachelijk..... maar goed.
Ik vind dit ook een heel fijn forum en juist zo prettig dat we eigenlijk alles aan elkaar kunnen vragen. Iedereen wordt in zijn waarde gelaten en dat vind ik goed.
Soms staan er wel wat botte reacties tussen, maar het valt me op dat die altijd worden geplaatst door mensen van andere forums.
Laten wij lekker met zijn allen het zo houden als het is!
Groetjes Veerle

Hey superforum-mama's,

Inderdaad, hartstikke gezellig hier! Gelukkig staat op mijn werk de computer de hele dag aan en ben ik eigen baas, dus alle tijd voor werkontwijkend gedrag, haha!

Groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan