Wat een superforum!

Hallo

Ik las eerder veel mee maar reageerde niet erg veel nu doe ik dat wel en ik heb de smaak te pakken
Mijn man zegt ja hoor zit ze weer
Maar het werkt inderdaad wel verslavend als ik weg ben geweest denk ik even snel kijken over er weer iets nieuws staat of dat er op mijn vraag is geantwoord
Leuk dus

Groetjes Monique

Ik vind het forum geweldig!, ik vind het heel gezellig hier... Ik ben slecht ter been en ik ken weinig mensen hier in de buurt, maar het forum voormij belangrijk om met anderen de kletsen enzo.

Als ze het forum nu ook makkelijk toegankelijk maken voor spraakherkenning.

Ik ga eens uitzoeken hoe ik dat nou makkelijk kan doen, het forum bezoeken met Spraakherkenning.

He dames,
Dit is inderdaad verslavend. Heb vandaag gewerkt, maar zit nu al weer een uur achter de pc om even bij te lezen. Gezellie....

He Weerdje,

Zoiets zei mijn man net ook tegen mij.  Ik  ben ook pas de laatste tijd wat actiever op het forum.

groetjes,
(andere) Monique

Deze mama vind het ook een leuk forum
 hoor ik lees heel veel reageer mischien te weinig

Ga zo door Mama's jullie verdienen een schouderklopje 1 aan elke kant dan lopen jullie in evenwicht

Liefs angelllmama

Tja, die mannen.... Reinald roept ook steeds dat ik al redelijk verslaafd ben, haha!
Ik vind het gewoon heel gezellig hier, en gelukkig maar dat we niet allemaal hetzelfde zijn, zou aardig saai worden!
groetjes van Ruth

Terug
Bovenaan