Wat een teleurstelling.................(again) :(

A

Anoniem

Guest
Hai hai,

Aangezien ik niet stil kan zitten en van alles nog aan het doen ben, dacht ik dat het geen kwaad kon om gisteren nog even naar de Xenos te gaan. Daar aangekomen ging het eigenlijk mis, kreeg volle weeën, scheuten onder in mijn buik en kon geen pas meer zetten. Het winkel personeel raakte half in paniek en hielp me naar de auto van mijn vriendin die de auto inmiddels had voorgereden. Ja ja.....ik was happy, dacht dat ik nu eindelijk aan de gang ging, dus thuis gekomen het ziekenhuis gebeld en daar naartoe gereden.
Daar aangekomen werd ik aan de scan gelegd en kreeg en onderzoek, maar weer geen ontsluiting..........   Ik mocht dus weer naar huis toe, had i.p.v één van mijn gyneacologen een VK, wat een bot mens en die stuurde me gewoon na een half uur naar huis toe. Ik gaf nog aan dat ik a.s dinsdag een controle zou hebben en dat als ik nog niet bevallen zou zijn er gesproken zou worden over een inleidin, maar zei vond dat niet nodig want dat duurde nog 5 dagen. Ik loop al zolang met harde buiken, voorweeën ect ect en zij vond het allemaal NIET nodig. Helaas dat alleen zij op de afdeling liep op dat moment, want ik denk als ik één van de gyneacolgen had gehad dat ze me niet naar huis toe hadden gestuurd....

Afijn, zit nu dus weer thuis, ben weer van alles aan het doen en weet nu helemaal niet meer wanneer ik aan de bel moet gaan trekken. We wachten het dus maar weer af....

Nephele,

hoi nephele,

balen zeg!als je zo graag wilt en je uk werkt niet mee.....
wat ik zou doen is t  je gyn bellen en zeggen wat er is gebeurd en je het niet fijn vindt hoe je behandeld bent en of je misschien eerder mag komen?

en meis kop op: eerdaags loop je met je uk in je handen en kun je gaa genieten van je kleintje

gr brenda

Hoi Nephele,

Wat balen zeg!!! Pfff, ik weet precies hoe je je voelt. Ik had ook zo veel voorweeen die zelfs al 2 cm ontsluiting hadden gegeven. Ik kon niet meer voor of achteruit, wat voelde ik me elendig. Zelfs 2 dagen voor de uitgerekende datum nog uitgegleden en kon ik geen stap mee zetten van de pijn in mn bekken. Maar ook bij mij wilde ze ziks doen. Het kindje had het nog goed daarbinnen, maar ik vond dat het wel eens tijd was dat ze er uit kwam!!
Een 8 dagen na mijn uitgerekende datum moest ik naar het ziekenuis voor controles. Mijn vriend en ik hadden ons voorgenomen om erg aan te dingen op een inleiding. Maar die morgen kreeg ik al af en toe een (echte) wee. Ik wilde toch naar het ziekenhuis voor die onderzoeken. In de auto kwamen de weeen al om de 6 min en in het zieknhuis om de 3 min. Dus ik mocht gelijk blijven . Die dag om 18.05 isd onze dochter Robine geboren. Heb er in totaal 8 uur over gedaan. Beter dan die 17 uur van mijn eerste.
Misschien omdat ik naar het ziekenhuis moest dat ik het los gelaten heb ofzo.
Ik hoop erg voor je dat je ook nog voor die tijd bevalt. Zou je thuis willen bevallen of ga je zoiezo naar het ziekenhuis?

Sterkte nog en kop op!!! Nog eventjes......

Liefs, Ris

Hai hai,

Ben dus niet de enige ....
Mijn vorige zwangerschap daar heb ik 24 uur over gedaan, wilde toen thuis bevallen, maar omdat ik na 20 uur nog maar op 1,5 cm zat moest ik naar het ziekenhuis toe. Ik wilde eigenlijk thuis bevallen, maar ik heb in oktober in het ziekenhuis gelegen met nierstenen en kwam toen onder controle bij de gyneacoloog, dus beval ik deze keer ook in het ziekenhuis. Ik heb dinsdag de controle en dan heb ik het ook over inleiden, geen idee hoe snel het  dan allemaal gaat, dat is afwachten. Alleen is dit gewoon zo vermoeiend allemaal......elke 7 meter die ik zet, sta ik weer stil van de scheuten....

Ik houd jullie op de hoogte.

Nephele,

Ik ben bij mijn eerste ingeleid voor de uitgerekende datum. Eerst moest de baarmoedermond verweekt worden, daarna infuus.

In totaal heeft het vanaf de eerste keer gel tot het moment dat ik bevallen ben met een spoedkeizersnede 9 dagen geduurd. Dus echt geen pretje.

Ik kan me voorstellen dat jullie graag willen bevallen, en ik kan echt niet beoordelen hoe jullie je voelen, maar soms is wachten beter.

Sterkte

Miep

Hai Miep,

Weet je, ik wacht het gewoon af, natuurlijk verheug ik me erop en is het elke keer een teleurstelling als er weer geen ontsluiting is. Ik sta er alleen voor, samen met mijn zoontje van 11 en ja......moet toch alles alleen doen en dat valt niet mee. Maar.......als de kleine nog lekker warm wilt blijven zitten......dan ben ik wel de laatste die anders wilt :)

Nephele

Nephele,

ik las net al dat je er in je uppie voorstaat. Poeh dat zal zeker niet meevallen.
zelf ben ik bijna 4 jaar alleen geweest met mijn meiden, en dat was ook zwaar, maar tcoh ben ik heel blij dat ik nu geen zwnagerschap in mijn uppie heb hoeven te doen.

Probeer een beetje te genieten van je laaste dagen, want het gaat echt een keer gebeuren.

Miep

Hai Miep,

Ja, sta er alleen voor en natuurlijk is dat best zwaar. Je kunt niet delen wat je normaal met je partner deelt, maar dat deel ik nu met mijn zoon, en dat is geweldig. De bevalling ga ik helemaal alleen doen. Ik heb wel vriendinnen die er wel bij zouden willen zijn, maar ik kies er heel bewust voor om alleen te bevallen. Ik ben hier juist sterker uitgekomen, en kan geen traan meer laten om de vader. Ik heb al een mooi wonder rondlopen en krijg er snel eentje bij, wat wil je nog meer toch? Nee, ik zie de toekomst, al sta ik er zonder partner voor heeeeeel zonnig tegemoet

Nephele,

Terug
Bovenaan