Wat een teleurstelling.................(again) :(

De enige traan die ik laat om de vader van mijn meiden, is als hij weer iets flikt wat mijn meiden verdriet doet. Dan voel ik me zo machteloos. Je wil toch je kindjes beschermen he.

De meiden gaan nog wel naar hun vader, maar ik verwacht dat ze straks zelf beslissen om niet meer te gaan. Vooralsnog stimuleer ik dat ze wel gaan, maar er komt een moment dan laat ik ze echt zelf die keuze maken.

Gaat jouw zoon nog wel naar zijn vader?

Miep

Ja, dat heb ik ook, tranen als hij weer eens gekwetst word doordat hij hem bijv. komt halen en vervolgens niet komt en ook niet afbelt. Dit gebeurd glukkig niet vaak, maar elke keer is er eentje teveel. Helaas kijkt hij tegen zijn vader op en is hij graag bij hem, maar ik weet dat hij diep in zijn hart ook wel weet hoe zijn vader is. Hij durft de dingen niet tegen zijn vader te zeggen want dan word hij boos en daar is hij dan bang voor. Dus doe ik dat en ja......dan heb ik het natuurlijk weer gedaan, maar dat boeit me niet! Ik weet dat er een dag zal komen dat hij minder zal gaan en dat hij de juiste keuze zal maken......
Komt helemaal goed met die kids van ons ;)

Nephele

Hee hallo,

Ook ik ben een alleenstaande moeder geweest. Die relatie liep eigenlijk al heel lang niet goed meer. Toch maar steeds blijven proberen. Zwanger geraakt, wel bewust, op dat moment liep het weer even goed. maar tijdens de zwangerschap stond ik er helemaal alleen voor. Ik had ernstige BI maar dat deed hem niks en zou me niet even helpen met het huishouden. Mijn moeder heeft mij moeten helpen met het huishouden. We zijn blijven door sukkelen tot dat mijn dochter 1,5 was. Toen was het echt over voor mij. Ik moest altijd alles alleen doen en stond er met mijj ukkie ook alleen voor. Dus besloot ik om het maar helemaal alleen te doen. Beste keuze ooit!!!!!
Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest (ondanks de problemen met mijn ex) als toen. Wat heb ik genoten van de tijd samen met mijn dochtertje, was echt een heerlijke tijd.
Ik ben maar 7 maanden alleen geweest. Eigenlijk wilde ik nog geen relatie, maar ja als je droom man op je pad komt.......
Hij is ontzettend lief voor mijn dochter en kwam al heel snel in zijn vaderrol.
9 weken geleden ben ik bevallen van zijn eerste kindje. En wat een verschil zeg, had ik maar eerder geweten dat er van deze mannen op de wereld zijn.
Maar een zwangerschap alleen doen lijkt me erg zwaar. Ik heb wel respect voor je hoor. Maar geniet maar fijn van je kindjes.
Vind je zoon het ook leuk? Mijn dochter vind het helemaal geweldig om de grote zus te zijn en is heel erg lief voor de jongste. Overigens is mijn oudste 5 jaar.

Liefs, Ris

Hai Ris,

Ook ik voel me nu super, heb natuurlijk wel een flinke dip gehad in het begin, begreep het allemaal niet, maar nu......voel me sterker dan ooit :)
Mijn zoontje vind het super, hij word een grote broer en is nu al zo enorm trots........nee, wij redden ons wel met z'n drietjes dadelijk en voor mij is dat het allerbelangrijkste.

Nephele,
40wk

Hoi Nephele,

Ik zie dat je vandaag uitgerekend bent!
Oh ik hoop zo voor je dat het nu snel zal gaan gebeuren.
Ik kan me voorstellen dat je nu wel een beetje op bent...laat maar komen dat kind toch

Sterkte ermee meid en ik zal voor je duimen! Laat je nog ff weten hoe het je vergaan is?

Groetjes Loraine

Hoi Nephele,

Weet niet of dat je nog weet wie ik ben.
Ben Aafje en tijdens de zwangerschap in de steek gelaten door mijn ex. Inmiddels heb ik al 5 maanden een wolk van een zoon. En ik moet  zeggen we redden het prima  met z'n tweetjes. Mijn moeder past op als ik moet werken en  het  gaat allemaal z'n gangetje.

Wil  je even zeggen dat ik  je heel  dapper vind dat je alleen wilt bevallen. Mijn moeder had ik   persoonlijk niet willen missen tijdens mijn  bevalling.  

He meid heel veel sterkte met afwachten en ik hoop dat je heel snel een lekkere meid of knul in armen mag  houden. Dat het allemaal maar vlot mag verlopen zonder verdere complicaties.

hele dikke knuffel  aafje

Hai Aafje,

Wij vrouwen kunnen gewoon meer aan dan dat we denken .

Hier is het nog steeds rustig ( nou ja rustig), er is nog geen wondertje geboren. Maak me nu wel een beetje zorgen, heb pijn aan mijn buik, staat een enorme spanning op, en omdraaien in bed doet me zelfs pijn.
Ik kan niet anders dan afwachten wanneer ik echt aan de gang ga en eerlijk gezegd ben ik nu moe aan het worden van de voorweeën.

Ik houd iedereen wel op de hoogte als er iets staat te gebeuren ...

Liefs,
Nephele

Hai hai,

Leuk om deze berichtjes terug te lezen.....inmiddels is Levi 2 weken en hij doet het hardstikke goed...

Liefs,
Nephele

Terug
Bovenaan