Wat een teleurstelling zeg

A

Anoniem

Guest
Kleine dingen kunnen soms zo een teleurstelling zijn.

Ik net vol trots naar de kapper voor Lukas zijn eerste echte knipbeurt. Durven ze er 17,50 voor te vragen. Ik ben gelijk rechtsomkeert gegaan. Ik vraag me af hoe ze dat durven te vragen voor het knippen van een baby!

Annemieke

Ja erg he! Bij ons rekenen ze vaak de kosten van een pony...maar blijft duur.

Ik zal het je nog sterker vertellen....

Wij zijn vorige week met Stef naar de kapper geweest. Deze kapper rekende (maar??) 12,50. Leek me nét leuk... Maar ja, toen was ze klaar en vroeg ze: "Zal ik er een beetje gel indoen?" Ik antwoordde, ja leuk. Maar toen Arno eenmaal betaald had, bleek dat ze ons voor dat kleine prutbeetje gel (kan er weer boos om worden) 5 euro had berekend!!! Arno had dus toch 17,50 betaald! Helaas kon ik niet meer terug, maar ik was behooooorlijk pissig!

Wat kost nou zo'n klein koppie?
Liefs Annet

Ik sta er echt helemaal versteld van zeg! Echt duur!
Waarom proberen jullie de volgende keer geen thuiskapster??
Volgens mij zijn die goedkoper.
5 Euro voor wat gel duh......................................

Zo he! Die kapper/kapster durft! 5 euries voor een likje gel???!!! Daar ga je toch nooit weer heen dan?!

Wij worden tegenwoordig door een kennis thuis geknipt en de laatste keer was Julian ook mee (tja hij is nog te jong om alleen thuis te laten...hihi) en toen heeft ze hem gratis geknipt. Ik geloof dat wij 8 en 10 euro betalen (8 voor mijn vriend en 10 voor mij, dat is incl. fohnen enzo).

Groetjes,
Ellen

Hoi,

Wat een prijs zeg!! Ik vond 11.50 al veel te veel maar ja het was de enige kapper die open was op maandag. Later bleek dat alle kappers hier in de buurt rond de 12.50 zitten.

Toch ga ik zelf niet zitten knippen, veel te bang dat ze straks voor gek loopt.

5 EURO VOOR GEL!!! Zijn ze gek geworden!!! Daar kan je een hele tube voor kopen! Die zijn niet wijs! Nou ik had het echt niet betaald hoor, pech voor hun, 12.50 that's it! take it or leave it! Bah wat kunnen ze mensen toch afzetten. Kan daar zo boos over worden.

Nanda

Ben ik even blij zelf kapster te zijn (geweest)!
Toevallig gisteren even zijn contouren bijgewerkt..

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan