Wat een teleurstelling zeg

Ja misschien kan Esmé op het forumdag een kniprondje doen, dan zien ze er allemaal weer keurig uit

Ik waag me er niet aan hoor, ik zou veelt e bang zijn dat ik haar verknip!

Nou ik heb maar wel zelf de schaar gehanteerd, maar of dat een succes was? Volgende keer maar naar mijn schoonzusje die heeft ooit een kappersopleiding gedaan.

Hiya momma's

Ben vorige week voor het eerst met Max naar de kapper geweest, had het daarvoor al zelf twee keer een beetje geprobeerd (hij is met ontzettend veel haar geboren) en HORRORRR hem per ongeluk een heel klein beetje in z'n oortje geknipt!!!! het was niet meer dan een schrammetje maar ik dacht dat ik van m'n graatje ging! De kapper hier koste ons 9 dollar en ik betaalde het graag, voornamelijk vanwege het gebrek aan verwondingen :) Maar voor 9 dollar maken ze er een hele show van....ze maken foto's je krijgt een "officieel" certificaat met een kleine lok van je baby's haar en datum etc. Ook zat mijn mannetje erg te genieten van de brandweerauto kappers stoel. Heel veel kapperszaken hier doen het zelfs gratis in de hoop je als toekomstige klant te strikken (uiteraard kwam ik hier pas achter nadat ik al was geweest)
En 5 euro voor gel? wat een onzin, ik kan me voorstellen dat je daar woest van werdt, geniepig ook om je dat niet van te voren te vertellen maar zo terloops te vragen of je soms wat gel wilt. Vind het echt een onderhandse actie.

Ajuus, ilja

nou met z'n allen in het vliegtuig naar New York dan maar, want dat lijkt ons ook heeeeeel errug leuk!!!!

groetjes

mama van Rêve

Belachelijk, het lijkt wel alsof ze er in de kapsolon alles aan doen om de klant een pootje uit te trekken. Waar gaat het over, 17,50 euro voor zo'n klein koppie!!

Ik ga (gelukkig) naar een thuiskapster met de kids. De eerste knipbeurt van Siebe kreeg ik gratis en verder rekent ze 2,50 euro voor Siebe en 5 euro voor Merijn. Dat is wel om te doen, niet waar.

Groetjes Fonske.

hiya momma's

haha tuurlijk kom lekker langs hier! Met die prijzen van de knipbeurten daarzo heb je die prijs van het ticket er zo uit. Ik heb 2 slaapbanken en een extra bed, dus als je goed tegen de hitte kan ('t is hier nu heeeeeeel warm) ben je welkom. Weet je wat, houden we die forum dag gewoon hier, central park is groot genoeg! hahaha

Ajuus, ilja

nou Ilja, ik ga ff sparen en dan komen we!! Ik wil ontzettend graag naar NY maar eh nog eerst even een jaartje sparen hoor
Om even op de topic terug te komen: wat een belachelijke prijzen zeg. Milo's haar hoeft echt nog niet geknipt en Lior heeft zulke mooie pijpekrullen dat ik daar absoluut geen schaar in zet dus ik heb eigenlijk geen idee wat het hier kost!

Ik woon in Breda dus,.. Kom maar hoor!

Kay zit hier echt als een koning in zijn kinderstoel muiiiiiisstil!
Hij concentreert zich dan op wat hij voelt en wat ik aan het doen ben. Hij zit gewoon stiller dan een volwassene haha..

Maar de kleine mag gerust bewegen hoor! Vooral niet het hoofdje als een gek stil blijven houden! Als het een goed kapper is laten ze hem lekker bewegen..

Esmé mv Kay

ps: Ik vraag wel 20 euro per kind, 7,50 voor gel en 2,50 om het  aan de lucht te laten drogen

Terug
Bovenaan