Hiya momma's
Ben vorige week voor het eerst met Max naar de kapper geweest, had het daarvoor al zelf twee keer een beetje geprobeerd (hij is met ontzettend veel haar geboren) en HORRORRR hem per ongeluk een heel klein beetje in z'n oortje geknipt!!!! het was niet meer dan een schrammetje maar ik dacht dat ik van m'n graatje ging! De kapper hier koste ons 9 dollar en ik betaalde het graag, voornamelijk vanwege het gebrek aan verwondingen 🙂 Maar voor 9 dollar maken ze er een hele show van....ze maken foto's je krijgt een "officieel" certificaat met een kleine lok van je baby's haar en datum etc. Ook zat mijn mannetje erg te genieten van de brandweerauto kappers stoel. Heel veel kapperszaken hier doen het zelfs gratis in de hoop je als toekomstige klant te strikken (uiteraard kwam ik hier pas achter nadat ik al was geweest)
En 5 euro voor gel? wat een onzin, ik kan me voorstellen dat je daar woest van werdt, geniepig ook om je dat niet van te voren te vertellen maar zo terloops te vragen of je soms wat gel wilt. Vind het echt een onderhandse actie.
Ajuus, ilja