Wat een weer

Vandaag echt super veel buiten gespeelt met de kids. Binnen was niet meer te wezen. Sommige kinderen worden zo loom van dit weer en gaan dan echt bij je omhangen. Vind deze juf niet erg, want daar had ik vandaag ook last van. Vanmiddag met de kids met water gespeeld, heerlijk. We hebben met zijn allen bij elkaar gezeten. En dan geniet ik echt. Van die knuffel en van die aai en kus die je dan weer krijgt.
Dat verzacht toch een beetje de pijn die ik voel omdat we nog niet zwanger zijn. Maar we gaan met volle moed door.
Mijn vriendin vroeg van de week ook nog hoe ik me voelde. Ze wist wanneer ik mijn NOD had. Toen ik zei dat ik ongi was geworden, reageerde ze wel heel lief. Dat doet je toch wel weer goed, vooral omdat ik er met hun moeilijk over kan praten. Ben de enige in onze vriendengroep die zo met kinderen bezig zijn.

He El, heb al even op je berichtje gerageerd, waar je vertelde dat je ZWANGER bent. Super. Ga vanavond een gebakje voor je eten, haha.Vertelde Jacob dat je zwanger was. Ze gaan nu met bosjes zei hij. Wij gaan er straks ook weer voor. Vond het wel grappig hoe hij reageerde.

Moi, nou dat wordt dus flink klussen deze maand. Hoop voor je dat je eisprong nu komt en dat je er een beetje meer zicht op hebt.

Zonet even paniek hier in huis. Jacob is bezig met het verven van de kozijnen. Heeft hij allemaal verf in het oog. Eerst met water gespoeld maar wou er niet uit, dokter gebeld. Die zei dat je er omheen ook wel met terpenine kon weg halen. Dat nu gedaan, maar dat deed natuurlijk wel pijn. Denk je even een kozijn te verven.

Nou ik ga even eten. Kom straks nog wel even weer.

Liefs Janna Nienke

Hoi Janna Nienke,,

Jeetje, dat doet inderdaad zeer,,verf in je oog,,straks kan hij niet meer klussen ha, ha!!

Ik ben zo blij voor el,,vind het echt super,,,wij blijven met zijn tweeen over J.N...samen naar het maart-forum!!!Een lente kindje! Ik hoop het zo!!

Vandaag de 2e dag clomid en heb er gelukkig geen last van!! Ik hoop dat het medicijn werkt en ik deze maand een eisprong heb,,vanaf vandaag maar weer om de dag klussen!! Ben nu ook maar weer begonnen met tempen,,,want anders weet ik nog niks!!

Wanneer is jou nod?

Liefs moi xxx

O, ja dat wilde ik ook nog even melden!! Geweldig he...met kinderen werken ik heb vandaag ook weer zo met ze genoten,,,lekker met dit weer!! Buiten in de badjes,,die kleintjes in hun rompertjes heerlijk gewoon,,,gek he,,hoeveel je om kinderen kan geven,,kun je nagaan als je er straks 1 van jezelf hebt!!!

Liefs moi xxx

Hee meiden
Ik heb vandaag ook zo heerlijk in het zonnetje gezeten met de kids.
Wij hadden 's middags de badje en smorgen de tuinslang dat vinden ze ook zo geweldig.
We boffen toch maar met zo'n geweldige job.
Ik heb soms alleen erg veel moeite om met kinderen te werken als ik net een miskraam heb gehad.
Dan word het me toch allemaal te veel,de gedachten dat ik zelf misschien geen kinderen kan krijgen steekt de kop dan weer op.
Ik blijf positief heb vrijdag mijn nod en hoop dat die wegblijft al heb ik nog nergens last van.
liefs Miranda

Hee meiden, nu ben ik weer degene die aan het zwerven is! Heb net een berichtje geplaatst op het febforum onder de reactie van Kiki op mijn berichtje 'Ik ook'.

Ja, wat super hè. Zit je net in de molen, is het al niet meer nodig (de blauwe plek op mijn arm is nog niet eens weg!) Gelukkig is het prachtig weer, da's toch een goede reden om te glimlachen de hele dag!

Ik werk op een christelijk school en bij de dagopening zingen wij vaak 'Wie weet vandaag:
De zon is op, een nieuwe dag begint,
aan jou en mij gegeven.
En deze dag is de eerste dag,
van de rest van je leven.
Vandaag kan de vrede beginnen.
Vandaag kan 't geluk er plotseling zijn.
Wie weet valt vandaag het zonlicht naar binnen
ontspringt er zomaar een bron in de woestijn.

Wie weet vandaag
Wie weet vandaag voor jou en mij vandaag!

Nou hebben we dat al duizend keer gezongen, maar vanmorgen hield ik het met moeite droog, toen ze dat met z'n 36-en zongen!

Ik moet zo ontzettend vaak plassen! Gisteravond toen ik er nog geen kwartier inlag, om half en weer en tien om kwart voor vijf. Ik was dus voor vijf uur al aan het testen. Dat kan ik overigens niemand aanraden. Ik dacht: als ik het nou niet doe, moet ik een hele dag wachten. Ik kroop stiekem weer in bed, maar mijn lief had het natuurlijk in de gaten. Met als gevolg dat we om tien voor vijf klaarwakker waren en niet meer konden slapen. Meiden, het is niet te beschrijven wat er dan door je heen gaat (ook al had ik natuurlijk wel een vermoeden dat het raak was), dat gun ik echt iedereen en wel heel snel!

Liefs, el.

Hoi Meiden,

Deze juf heeft ook lekker de hele middag buiten gezeten. We hadden 's ochtends meer dan een uur gelopen van en naar een voorstelling (erg leuk trouwens) en ik had echt geen puf meer om iets te doen! Lekker in de schaduw gezeten en beetje kennis gemaakt met de kinderen die ik volgens jaar in de klas krijg, leuk!
Ik denk dat El ook wel hier blijft kletsen hoor, daarvoor zijn we teveel aan jullie gehecht geraakt!
Ik moet nog eten en ga dat zo (met moeite, nergens zin in) maar eens doen.
Tot later, liefs Kiki

Terug
Bovenaan