Wat een weer

Hallo Moi

Hoop inderdaad dat we straks dan samen naar het maart forum gaan. Maar we zweven nu ook alweer naar het februari forum om de verhalen van el en kiki te lezen.
Echt super dat ze nu ook zwanger is. Dus vandaag kun je weer aan het klussen. Ik ben nog steeds een beetje ongi, dus nog even een paar dagen wachten. Ga zo even naar brabbel om te kijken wanneer ik nu precies mijn NOD heb. en wat mijn vruchtbaarste dagen zijn.
Ben nu ook begonnen met tempraturen. moet wel even wennen, vooral in het weekend dan gaat de wekker om half zeven, brr. Kan daarna nog wel weer even slapen, maar toch.

Hoop voor je dat de clomid werkt, want anders dan is het weer een tegenvaller en dat is ook niet echt leuk.

Heerlijk die kinderen he. Moest zonet even een stukje op de fiets van vrienden van ons. Daar zat hun dochtertje op van 1. Heb even heel stiekum net gedaan of ze van mij was. en even heerlijk genoten.
Oh ik wou dat het al zover was.

Liefs Janna Nienke

Nog maar een keer schrijven. Mijn computer reageert wat traag en ik had nog niet gezien dat de andere dames ook al hadden geschreven.

El, je vroeg nog naar ons huis. Mijn vriend werkt bij TASTA bouw. Weet neit of je dat kent. Ze bouwen veel grote en dure huizen. Je kan daar zelf helemaal je eigen huis samenstellen. Wij zijn drie jaar bezig geweest om ons huis te krijgen hoe het nu is. Het wordt een strak en modern huis en best wel groot. Beetje moeilijk om uit te leggen. Als het klaar is komen jullie maar een keer kijken.
Wel grappig dat je zo'n band met mensen opbouwt terwijl je ze nog nooit hebt gezien. En in ieder geval twee dingen gemeen hebt, een kinderwens en met kinderen werken.
Leuk vind ik het. En jacob vind het ook leuk, want dan hoeft hij niet altijd mij aan te horen als ik weer ergens vol van zit. Trouwens kiki, dat is zijn echte naam.

Ga even onder de douche. Misschien nog tot straks.

Liefs Janna Nienke

Nou Moi, heb net gekeken en las het goed is 3 juli mijn NOD. Dan zijn we net met de korfbalclub naar beachkorfbal. Wanneer heb jij je NOD? Mijn vruchtbaarste dag zijn 18 juni zijn.
Csi miami begint weer.

Liefs Janna Nienke

Hoi Janna Nienke, haha je lijkt wel Klukkluk als je zo van de schrijven doen!
Nou wij willen wel komen kijken voordat het klaar is hoor! Om in te wonen is het prachtig als het af is, maar een huis dat half af is is wel erg leuk om naar te kijken. Mijn man is trouwens dakdekker, dus als je er nog een odig hebt?! Hij dekt heel goed hoor (en niet alleen daken, haha)

En moi, ik blijf gewoon met jullie schrijven hoor. Ik vind het alleen zo sneu voor jullie! Maar goed, als we met dit tempo doorgaan, zijn jullie volgende maand aan de beurt!

Ik zat op de kleine computer te interkletsen, en ik dacht dat het daardoor kwam dat ik berichtjes miste. Maar dat hadden jullie dus ook. Nou staat het dus af en toe heel lomp, heb ik wel op het ene berichtje gereageerd en niet op het berichtje daarna. Maar dat stond er dus nog niet, vandaar!

Ik was vanmorgen om kwart voor vijf klaarwakker, dus ik ga de echtelijke sponde maar eens opzoeken. Ha! dat klinkt wel duur voor een paar lattenbodems op de betonnen vloer. We hebben een fantastisch nieuw bed, maar dat is ongeveer net zo groot als de hele bovenverdieping van dit huis, dus dat staat te wachten op het nieuwe huis.

Nou meiden, welterusten en tot morgen!

Liefs, el.

Terug
Bovenaan