Wat een zenuwen

Hey,

Ik ben sinds gister nieuw op dit forum. Lijkt me wel gezellig om met jullie te kletsen over de dingen die we voelen. Ben nu 7 weekjes en ons eerste kindje gaat rond 7 september geboren worden. 1 februari heb ik de eerste echo, ik ben zo zenuwachtig, hoop echt dat alles goed is en we een hartje kunnen horen/zien. Hebben jullie dit ook?

Gr

Spannend allemaal he. Ik ben ook zwanger van de eerste. Volgens de calculator en de vk ben ik nu 6 weken zwanger en de baby komt rond 21 september. Wij krijgen pas 7 maart de eerste echo. Helaas duurt dat nog zo lang. Kan niet wachten.

Groetjes...

Klinkt herkenbaar allemaal.
Mamoni, 7 maart de echo pas! Dat lijkt inderdaad nog zo ver weg zeg!! Maar voor je het weet is het zo ver, we zijn gewoon allemaal nogal ongeduldig hahah.

Ja ongeduldig wordt ik er wel van. Zou zo graag me garnaaltje :) willen zien. 7 maart ben ik 12 weken, maar lees ook dat sommige al met 6 of 7 weken een echo krijgen. Ben stiekem een beetje jaloers.

Hai,

Leuk dat je mee komt lezen.. ik heb ook 1 feb mijn echo ben ook zo benieuwd,ben ook een beetje bang dat het misgaat telkens omdat je het zoveel leest lijkt wel of ik let er gewoon heel erg veel op kan ook natuurlijk.
geniet van je zwangerschap...

liefs nice

leuk nog een september mama! gefeliciteerd

je zenuwen zijn helemaal zoals we ze hier herkennen hoor ;-)
ik ben nu 7 weken en heb volgende week mijn echo

sommige praktijken doen bij 7/8 weken en bij 12, andere weer bij 10 2n 12 en dus ook pas bij 12.... misschien als je belt mag je best eerder..? scheelt wel een hoop spannende weken...

Terug
Bovenaan