Wat een zenuwen

Ach jah het is gewoon een kwestie van wachten... Vind het ook zo opdringerig om te bellen of het eerder kan. Volgens mij hebben we dit allemaal haha. Miniminiwelp, wanneer ben je uitgerekend? Ik ben nu ook 7 weken en de baby komt 7-9

Heel herkenbaar! Ik had dit ook dus vandaar dat ik zelf een echo geregeld heb bij echo bureau. Niks verloskundige! Ik kreeg ook niet vroeg een echo hoor maar ik wilde gewoon ff zekerheid hebben dat nu alles goed was.

ahh ik ben ook zo benieuwd naar de exacte datum en of alles goed is. Zou echt niet kunnen wachten tot maart. Mamoni, mag je echt niet eerder?

En gewoon bellen hoor Mieke, staat helemaal niet opdringereig. je bent zwanger, goed excuus :)

Ik volgende week, zoooo spannend.

hahaha ja stoer wel.... maar ik ben zo blij als het woensdag is.... wil weten of het goed is, na de vorige keer dat het dus niet goed was ben ik nieuwsgierig en wil ik iets meer zekerheid...

Ik moet nog 2 weken wachten... De tijd vliegt, maar het lijkt toch nog zo ver weg!! Ben 9 weken en 3 dagen als ik de echo heb, op zich wel een 'goede' timing volgens mij dan... Maar als ik erbij nadenk schijt ik wel al de spreekwoordelijke 7 kleuren! Want stel dat er iets mis is... maarja, eigenlijk gewoon vanuit gaan dat alles wel goed zal zijn.

Terug
Bovenaan