wat een zorgen

Hallo allemaal.
Hier weer even mijn ei.
Ik heb net de eerste klanten af moeten bellen want ik vertrouw het voor een meter met Teun. Hij was vorige week al zo verkouden en kreeg afgelopen vrijdag puffertjes en druppeltjes mee van de HA maar sinds gisterenmiddag houd hij geen voeding meer binnen.Hij huilt de hele tijd van de honger maar zodra hij een halve fles leeg heeft gooit hij alles weer door de lucht. Gewoon uit het niets,niet hoesten ofzo. Hij drinkt gewoon heel rustig,volgens mij werkt zijn maagje niet ofzo. Net met een beetje rooibos geprobeerd maar zelfs dat vloog eruit. Als hij huilt heeft hij ook geen krokodillentranen meer dus net even de HA gebeld en ik mocht om half 11 even langs komen. Daar zit je dan als werkende moeder,je hele schema door de war,ik ben nu sinds een week aan het werk en heb mijn agenda vol klanten staan,die balen natuurlijk ook als ik af moet bellen.
Begrijp me niet verkeerd,Teun is het aller belangrijkste maar die klanten denken toch aan hun eigen haar. Ach ik kijk wel hoe het loopt. Hopelijk heeft de HA een wondermiddeltje!! Ik laat straks nog wel weten hoe het is afgelopen.
Groetjes Mikkie.

Hee Mikkie,
Ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Zielig zeg!
Goed om even langs de ha te gaan, ik hoop dat Teun snel opknapt.
Laat het even weten hoe het is afgelopen.

groetjes Sonja

He, wat  vervelend!! Zo'n klein ventje ziek!
Hopelijk kan de huisarts het allemaal een beetje beter maken...
En inderdaad, kindje is allerbelangrijkste, zouden klanten misschien ook moeten begrijpen..
We horen het wel.

Groetjes, Karin
Mama van Christian (9 weken)

Godsiemijne.... wat vervelend zeg. Jammer dan voor die klanten. Al snap ik wel dat ze in eerste instantie balen, maar ik neem aan dat ze wel weten dat jij niet zomaar afbelt.
Ik hoop dat de huisarts je kan helpen, want zoals je het omschrijft klinkt het niet goed.
Beterschap.
Groetjes Veerle

Nou,ben terug van de huisarts. Hij denkt aan het rotan-virus. Alleen is Teun niet aan de diaree. Ik heb zetpillen gekregen tegen het overgeven,wat een ellende,hij poept elke keer de zetpil uit nou sta ik weer dabben op zoek naar de zetpil (sorry,ff onsmakelijk) De dokter heeft hem gewogen (5090 hetzelfde als  2 1/2 week geleden op de wijk dus al wel aan het afvallen) ik moet morgen terug en als hij dan weer afgevallen is word hij opgenomen. Nu is het dus de kunst om wat vocht naar binnen te krijgen. Ik kleed mezelf maar uit voor ik hem de fles geef,leg alles vol handdoeken,hopelijk knapt hij snel op want aan een ziekenhuisopname moet ik echt niet denken!!!
Bedankt voor jullie reactie`s!!
Groetjes Mikkie.

Jeetje Mikkie! Dat is toch schrikken! Ik hoop echt dat Teun nu wat vocht binnen houd. Dat die zetpillen zijn werk doen.
Op een ziekenhuis opname zit je natuurlijk niet te wachten!!

Ik zal voor je duimen!!
Beterschap,

groetjes Sonja

hoi mikkie,
wat zielig voor teun. ik vind het ook wel een beetje eng hoor. ik hoop echt dat hij vocht gaat binnenhouden. heel veel sterkte en beterschap! ik zal ook voor jullie duimen!

groetjes,
daphne

Hoi Mikkie,

Het zit je ook niet mee, zeg! Eerst Teun zoveel huilen, nu zoveel ziek. Arm mannetje... Wat zal hij blij zijn als hij straks groter is en meer kan en meer uit kan leggen, denk ik. Misschien dat het voor jou dan ook weer wat makkelijker wordt. Ik hoop voor jullie dat die zetpil binnenblijft (zoals je weet heb ik ervaring met schietende pillen) en dat Teun snel opknapt!

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan