wat een zorgen

Nou Evelien,iid,schietende pillen!!! Wat erg zeg,ik had nog niet eerder een zetpil hoeven te gebruiken maar echt hij drukt hem er elke keer weer uit (met het een en ander dat er bij zit) jeetje,wat een troep heb ik er vanochtend van gemaakt! Toen ik een paracetamol wou geven (hij had net 38.8) kwam die andere er gewoon weer uit!! Na 2 uur moet die toch wel opgelost zijn lijkt me! Dadelijk nog maar eens controleren of de paracetamol er nog in zit. Ik begrijp wat je bedoeld met die schietende pillen.

Hoi Mikkie,
wat een gedoe zeg. Na 2 uur en nog niet opgelost die zetpil.... raar zeg. Ik hoop maar dat hij er wel een keertje goed inblijft en dat Teun echt iets kan drinken en het binnen houdt. Da's geen doen zo anders. En een ziekenhuisopname is helemaal niet fijn.
Oei oei.... ik leef met je mee.
Groetjes Veerle

Heb je trouwens niet nog van die beschermende matjes van de bevalling over of een plastic zeiltje of zo. Leg je dat gewoon op de commode er onder. Is makkelijker schoonmaken.
Of hydrofiel luiers die je daarna meteen in de week zet.
Groetjes Veerle

Hallo lieve meiden.
Bedankt voor jullie steunende berichtjes!! Erg fijn,en natuurlijk voor de tips!!
De zetpillen beginnen te werken,er zit nu 1 1/2 voeding in. Hij heeft weer 1 plasluier gehad alleen zijn zijn traantjes er nog niet. Hij heeft nog steeds 38.8 en die wil niet zakken. Alleen heb ik zijn gewicht nog eens nagezocht en die was 2 1/2 week geleden 5900 gr. dus hij is wel afgevallen (nu was het 5090 gr) maar goed,we horen het morgen wel van de dokter. Nu geven we hem zijn natje en droogje en heeeeel veeeeel liefde dan moet alles goed komen!! Groetjes Mikkie.

Hoi Mikkie,

Wat een toestand, zeg! Ik hoop echt dat het beter gaat gaan met Teun. Ik duim voor je. Je zal je wel hardstikke bezorgd voelen met je ventje. Knuffel hem maar een keertje van me en veel succes.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan