Wat eet je wel/niet graag nu..

Ik ben nu helemaal fan van kaasbroodjes terwijl ik die al een aantal jaar eigenlijk niet meer at. Ook ben ik helemaal van de cola af en aan de sinas en 7-up.

Ik eet eigenlijk gewoon alles, alleen 10x zo veel.
En dan met name foute dingen als snoep en chips :S
Alleen bij het avondeten heb ik minder honger dan normaal, maar dat is natuurlij ook niet zo gek als je kijkt naar wat ik van tevoren al allemaal heb gehad....

ik ben nu ook helemaal weg van kaasbroodjes. had de kleine naar school gebracht en een omweg gefietst alleen maar voor kaasbroodje...hihihi. Cola wil ik ook het liefste eten en eten waar veel peper in zit lekker pikant.
groetjes melisa

Vis gaat er hier ook niet meer in, alleen die lucht al... Ben helemaal weg van drop, terwijl dat nu zooo fout is. Dus ik doe m'n best om dat zoveel mogelijk te laten staan. Hiervoor taalde ik nooit naar drop. Verder zijn het meer van die onvoorspelbare vreetbuien. Gisteravond bijv. had ik zo'n vreselijke drang naar aardappels. Om 9 uur 's avonds m'n vriend de keuken in gestuurd om aardappels te schillen en te koken, zakje jus erbij en een vol bord aardappels zitten eten terwijl ik 2 uur daarvoor nog normaal had gekookt en gegeten. IJs is hier ook erg in trek nu, en ik merk dat ik steeds grotere hoeveelheden wil eten omdat ik anders een uur later alweer vreselijke honger heb. Pittig eten laat ik nu helaas maar staan, anders kan ik niet slapen van de maagpijn.

Ik lust alleen geen gerookte zalm meer... Maar zakken snoep gaan er achter elkaar in!! eet met gemak in mijn uppie een zak perzikken en een zak banaantjes weg... Laatst had ik om 22:00 opeens trek in een gekookt ei... hoe verzin je het! ja en het erge is dat ik het nog gemaakt heb ook!
Zijn jullie al veel kg's aangekomen?
Ik ben vanaf het begin van mijn zwangerschap alleen maar een half kg afgevallen...

Oeh perzikjes en banaantjes... die gaan meteen op het boodschappenlijstje erbij hihi. Ik was 3 weken terug bijna 2kg aangekomen (niet door het eten want dat deed ik juist veel en veel minder), morgen mag ik weer op de weegschaal bij de vk dus ben benieuwd!

Terug
Bovenaan