Wat eet je wel/niet graag nu..

Ik ben nu in totaal 3 kg aangekomen, maar moet zeggen dat het stoppen met roken en sporten daar ook wel mee te maken heeft. Vanaf vorige week het sporten en wandelen gelukkig weer opgepakt, heb er weer energie voor.

Ja dat weet ik dus eigenlijk niet wat ik lekker vind.. Kaas en drop en en en en ... heel vaak neem ik iets en als ik er een hap van heb gehad hoef ik niet meer... ga dan weer op zoek naar iets anders wat me dan achteraf ook weer niet smaakt.. volgens mij ben ik ook al wel een aantal kilootjes aangekomen.. weet niet precies maar onze vk weegt alleen aan het begin en eind van de zwschap.

ik ben nu 1 kilo aangekomen en ik voed me vooral met....... koekjes, chocolade, en snoepjes hahaha

maar ook 's avonds een appeltje, en ja de kaassoufle doet het ONWIJS GOED.......

Ik ben 2 kg afgevallen en nu weer bijna op gewicht. Ik eet juist minder omdat ik niet zoveel in 1x kan eten, ik zit al snel vol. Ik eet ook heel langzaam. Maar verder eet ik nog gewoon dezelfde dingen als hiervoor!

Ik lust bijna alles nog wel.

Gisteren smaakte de roti me alleen niet zo. Dat had ik al de hele tijd als ik eraan dacht. Kon nog wel een beetje opkrijgen, maar toen ik er naar afloop weer aan dacht, moest ik echt kokhalsen.

Koffie is ook niet meer favoriet, ik neem het nog wel om het effect. Ik moer sowieso meer drinken, dat staat me ook tegen.

Ik hoop wel dat ik mijn suikerdrang wat meer onder controle krijg, want het maakt me doodmoe.

Terug
Bovenaan