Wat er nu gebeurde...

A

Anoniem

Guest
Dit moet me nog even van het hart.

Dinsdagochtend ging ik met het hele spul boodschappen doen.
Mijn oudste haalde vast een boodschappenkar, zodat we Nick in de maxi-cosi erin konden zetten.
Nu zet ik hem altijd op dat rekje van het peuterzitje, zeker als ik veel boodschappen moet hebben. Altijd even goed opletten dat hij recht staat en goed vastzit. Zo gezegd zo gedaan.
Op weg naar de ingang knalt hij ineens met maxi-cosi en al naar achteren.
Dat zitje brak gewoon af. Wij stonden met z'n 3-en te shaken op onze benen.
En Nick die kon er gelukkig gewoon om lachen.
Hoe nemen jullie die kids mee ???

Onze oudste is een keer met maxicosi en al van de wagen gedonderd. Gelukkig had ik die beugel omhoog staan zodat hij niet met zijn snoetje op de grond kwam. Hij viel ondersteboven namelijk. Brullen!!!! Maar hij had niks, alleen maar errug geschrokken, en mama ook natuurlijk! Hij hing echt in de gordeltjes.
Ik zet Floor nooit meer op dat zitje. Ik hang de maxicosi nu in de wagen, over dwars tegen de 'duwstang' aan (snappie?). Dat past precies. Ik vind dit veiliger dan het zitje waar de cosi toch wel een beetje op wiebelt.
groetjes,
Ruth

Lastig he. Naar de supermarkt met een kleine als je veel mee moet. Meestal laat ik QUinn thuis bij papa en ga ik zelf even alleen. Of we laten Quinn bij opa en oma en gaan dan samen even.
Bij de AH hebben ze van die karretjes met een kinderschaaltje voor baby's. Daar maak ik ook vaker gebruik van. Da's wel heel fijn.
En vaak haal ik ook gewoon boodschapjes als ik met Quinn in de wandelwagen in het dorp ben. Maar dan krijg je natuurlijk niet veel mee.

Goeie topic

Ik zat net te bedenken dat ik daar ook een topic over wilde openen over boodschappen doen.

Ik lees net jouw bericht en dacht in de eerste zin... ow, daar kan je ook je maxicosi op kwijt. Maar toch maar niet dus.

Ik heb sinds gister besloten dat ik niet meer alleen met danny boodschappen ga doen.
Het zweet brak me weer uit. Ik had helemaal niet veel nodig en had dus danny in de wandelwagen meegenomen.
Hem in de maxicosi in de winkelwagen zetten is geen optie, want dan kunnen er geen boodschappen meer in.
Ik heb echt een mega klein mandje onder mijn wagen dus daar gaat ook niets in.
Ik had 3 boodschappen tassen meegenomen en ben gewoon begonnen met 1 tas een beetje te vullen. Die heb ik toen bij de kassa neergezet en ben de 2e gaan vullen. Die weer bij de kassa gezet en toen nog de laatste dingen in tss 3 gedaan.
bij de kassa aangekomen alles op de band en terug in 3 tassen verdeeld. Danny met wandelwagen +1 tas bij de auto gebracht en de andere 2 bij de kassa laten staan. ( ik winkel in het dorp ( dirk) dus daar kan dat nog. Mijn auto stond heel dichtbij dus heb eerst danny en de eerste tas in de auto geladen en ben toen de andere 2 tassen gaan halen.

Ik voelde me zo rot, moe, onhandig en voor schut lopen met mijn gekluns dat ik dus besloten heb dat dit de allerlaatste keer was dat ik zo geprobeerd heb boodschappen te doen.
Ik heb gelijk formulieren meegenomen voor de ideeenbus voor maxicosi's op winkelwagentjes. Bij ah hebben ze dat nl. wel alleen die dingen zijn wel keihard dus ishet wel aan te raden om een doek ofzo mee te nemen.

AH hebben we hier niet en ik vind dirk ook beter boodschappen doen qua prijs maar zo is het echt een handicap.

hoe doen jullie dat?

groetjes irene

ik ook op dezelfde manier, hier zijn oude karretjes en   nieuwe karretjes. bij de oude karretjes is net iets meer ruimte waardoor de maxi cisie vastgeklikt kan worden tussen het zitje. de nieuwe karretjes hebben iets minder ruimte en daar kan de maxi cosi dus niet ingeklikt worden op deze gaat hij dus ook schijven, ik neem dus altijd een ouder karretje,

bij ons in de buurt hebben alle supermarkten van die maxi cosi stoeltjes op de karretjes. heel erg handig als ik veel boodschappen moet doen enik ga met de auto.
meestal ga in gewoon elke dag even wat spulletjes halen en dan is het niet veel en past het in het mandje onder de wandelwagen, maar als je veel moet hebben is het echt ideaal.

liefs marijke

jeetje monique, dat is schrikken! gelukkig zijn die maxi cosi's hartstikke goed gemaakt en kunnen ze zo n klap goed opvangen. yanick moet ook altijd lachen als hij omdonderd en mama met haar hart ik dr keel zit.

ik stop yanick altijd in de draagdoek als ik boodschappen doe. dat gaat hartstikke goed en makkelijk.

Jeetje wat zal jij geschrokken zijn !! Wij gaan altijd samen boodschappen doen ... ik heb Bram in de maxi-cosi op het onderstel en mijn man heeft dan de winkelwagen.

Terug
Bovenaan