Wat er nu gebeurde...

Wij zetten fleur altijd op het kratgedeelte aan de voorkant (beneden) van de kar, daar past het precies, ik zal haar ook nooit (vooral nu niet) op de bovenkant van een kar zetten, dat ziet er zowieso al eng uit en ik ben altijd bang geweest dat iemand haar eraf stoot als ik met 2 tellen omdraai.

Gelukkig heeft de kleine er niks aan overgehouden, kan me voorstellen dat je stond te shaken, dat zou ik ook zeker doen.

Als je een kar hebt bij de supermarkt met zo'n klep aan de voorkant beneden dan kan je haar daar wel "veilig" neerzetten. Als ze dat niet hebben neem ik een grote boodschappentas die hang ik aan de haak en zet ik fleur met cosi en al in de boodschappenkar, dan heb je nog een minibeetje over voor je boodschappen en wat niet past kan ik de tas.

Succes met het boodschappen doen

hoi hoi

ik heb een keer gezien bij een dame mat haar baby

ze had de maxi ook op het peutersitje gezet en zat niet helemaal recht toen liep ze met een volle kar naar haar auto niets aan de hand toen ze terug liep met een legen kar alleen haar maxi erop over van die hobbel steentjes zeg maar en boem kind met maxo op de grond
ik ben me kapot geschrokken   stond stijf van de zenuwen  

was meteen genezen

ik ga nu zelf   op donderdag avond na het eten
lekker in me uppie geen zeikende man om me heen die overal spontaan trek in krijgt
mannen net kleine kinderen

en mchten we wel met de fam gaan neem ik gewoon de kinderwagen mee en me mannetje achter de winkelwagen

groetjes mariella

Terug
Bovenaan