wat eten jullie kids met 7 maanden?

Bo van 7,5 maand krijgt (omdat ze koemelkallergie heeft in overleg met de dietist)

's ochtends als ze wakker is meestal om 9 uur   pap uit een bordje, 210ml opvolgmelk met brinta.
om  11 uur een stuk fruit (appel, peer, perzik, meloen  of banaan) dit snij ik in kleine stukjes.
na haar dutje om 14.00 uur een fles opvolgmelk 210ml en een paar stukjes allison brood.
tussen  17.00 uur en 17.30 warm eten. Geprakte aardappel met groenten en om de dag gekookt rundvlees of kip erbij.
om ca. 20.00 uur een fles met 5 schepjes rijstebloem

Tussendoor geef ik haar water en een paar rijstewafeltjes van bambix.

Op het consultatiebureau geven ze de richtlijnen aan van wat je aan je kleintje moet geven, maar je voelt het zelf het beste aan waar je kleine aan toe is en wat het nodig heeft. Als je kindje erg actief is wil ze vaak wat meer drinken.

onze kleine meid is nu 74 cm en 8500 gram

hoi

ik zit met hetzelfde probleem, mijn zoontje van 29-01 wil s avonds ook vaak geen fles meer, en al helemaal geen papfles
hij krijgt nu..
07.30 fles 210 + 7 schepjes voeding
tussen 10 en 11 fruithapje
13.00 fles 210 + 7 schepjes voeding
16.00 papje, yoghurt met diksap, yogolino o.i.d.
17.30 warm eten, potje + 6 mnd
20.00 fles 210 + 7 schepjes voeding

Vaak drinkt hij de fles voor de helft leeg, ik probeer nu zijn potje helemaal te geven, voorheen kreeg hij een half potje, zo kan ik straks de laatste fles gewoon laten vallen denk ik.
De voeding is zo verdeeld omdat hij anders te veel ineens binnen krijgt en dan gaat spugen

Terug
Bovenaan