Hiya mommas!
Max is de ene dag een waanzinnig goeie eter, en de andere dag mag ik blij zijn als ik er wat sap in krijg. Maar meestal is ie prima.
"s ochtends kijgt ie zodra we opstaan een en een handjevol
Een uurtje later (na de Teletubbies want anders heeft ie daar alleen maar oog voor) krijgt hij een bordje
Voor lunch is het meestal en een
Of soms ook en/of
Avondeten is of met de pot mee bij Opa en Oma (bij mij doet ie dat niet, the bastard! haha) of dit komt in een hoop variaties, en komt erg dicht bij "met de pot mee" en na het eten gaat een er altijd wel in. (ik neem de variant met granen en fruit voor als hij geen brood heeft gegeten die dag)
Tussendoor krijgt ie vaak een of
Erg handig voor als je onderweg bent vind ik of en ook
En uiteraard de nodige bekertjes
Hahaha wat een gigantisch verhaal! Ajuus, ilja
Max is de ene dag een waanzinnig goeie eter, en de andere dag mag ik blij zijn als ik er wat sap in krijg. Maar meestal is ie prima.
"s ochtends kijgt ie zodra we opstaan een en een handjevol
Een uurtje later (na de Teletubbies want anders heeft ie daar alleen maar oog voor) krijgt hij een bordje
Voor lunch is het meestal en een
Of soms ook en/of
Avondeten is of met de pot mee bij Opa en Oma (bij mij doet ie dat niet, the bastard! haha) of dit komt in een hoop variaties, en komt erg dicht bij "met de pot mee" en na het eten gaat een er altijd wel in. (ik neem de variant met granen en fruit voor als hij geen brood heeft gegeten die dag)
Tussendoor krijgt ie vaak een of
Erg handig voor als je onderweg bent vind ik of en ook
En uiteraard de nodige bekertjes
Hahaha wat een gigantisch verhaal! Ajuus, ilja