Wat eten jullie met ontbijt?

Ik ben iedere dag wel misselijk.
Vaak moet ik kokhalzen en de laatste twee dagen heb ik ook mijn ontbijt eruit gekotst.
Mijn vraag is eigenlijk :
Hoe staan jullie 's ochtends op en wat eten jullie als ontbijt?

Wat kun je het beste wel/niet als ontbijt eten?

Ik hoor graag jullie verhalen.
Lieve groet
Mieka

hoi hoi,
vervelend dat je zo misselijk bent.... ik at voordat ik uit bed stapte een pakje crackers met een slok water uit een fles die naast mijn bed staat.... dan ging het redelijk. op werk probeerde ik dan mijn boterhammen op te eten, maar soms vielen die niet goed en dan at ik de hele dag crackers. dan thuis een poging tot de warme maaltijd...
ik werkte in een gebouw naar de mac en om de een of andere manier viel dat wel goed. als ik de crackers zat was, ging ik een mc chicken halen. gelukkig ben ik alleen van 5 tot 9 wk misselijk geweest.....

wat mij ook goed hielp, waren de zwangerschapsgranules van vsm..... daar nam ik er ook 3 van bij het wakker worden.

hopelijk trekt je misselijkheid snel weg!!

Hoi,

Zeer vervelend om te horen dat je er zo'n last van hebt.
Ik neem eigenlijk altijd zodra ik op mn werk ben een drinkontbeid (doe ik al jaren, krijg geen brood weg). Ong 30 min na opstaan.
Ik heb zelf het geluk gehad om alleen eind van de middag en de avond misselijk te zijn.
Als ik misselijk was nam ik vaak crackers of juist iets waar ik trek in had, want dat viel dan vaak beter op mn maag.

ik ging me s morgens voor m'n werk altijd eerst douchen en aankleden, maar tegenwoordig ga ik eerst eten, al jaren yoghurt met cruesli!! of beschuit gaat er ook goed in...ik denk dat je dit laatste het beste kunt pakken als je echt misselijk bent, beschuit met een beetje suiker ofzo...

groetjes

Ontbijt.... Wat is dat??? Hihi, ik eet eigenlijk nooit smorgens. Probeer me er wel toe te zetten, en meestal lukt het me dan om rond een uur of 10 2 creckers met kaas te eten. Ik heb vital creckers met vitamine en miniralen erin. Krijg ik gelijk nog wat goeds binnen.

Groetjes, Risje

he,

ik heb er ook zo'n ontzettende last van gehad,altijd kotsmisselijk. En meteen kokhalzen bij bijv. de geur van de deo, haarlak, luchtverfrisser..en ga maar door. Op t werk ook een paar keer moeten overgeven! Echt heel erg vervelend, gelukkig wordt het nu iets minder. Bij mijn ontbijt at ik meestal een handje vol cornflakes met melk. En als ik niks kon eten ging ik eerst met de hond wandelen en at ik onderweg wat droge cornflakes. Ik heb eigenlijk vanalles geprobeerd,idd ook crackers of wat droger bruinbrood met wat erop.
Ik wens je veel succes nog!!

Groetjes Bianca

Een van deze dingen eet ik meestal (in bed laten brengen is het beste :p)

* Een beschuit met hagelslag
* plak ontbijtkoek met een beetje boter
* drinkontbijt
* warme melk met brinta en een geprakte banaan
* geroosterde boterham met alleen boter
* kop thee

Later op de dag als lunch bijvoorbeeld een "salade" van stukjes wortel, komkommer en tomaat. Dat helpt wel als brood je tegenstaat.
Succes!

Ik probeer nog mijn ontbijt zo te houden zoals het was. Thee en 2 broodjes met smeerkaas.
Maar ik ben de hele dag kotsmisselijk, dus trek in eten heb ik zoiezo niet.
Alleen fruit heb ik wel zin in haha.

Terug
Bovenaan