Wat eten jullie met ontbijt?

Ik ben nu 20 weken zwanger en heb tot week 18 dagelijks van alles uitegspuugd! Nu is het nog zo een beetje om de 2 a 3 dagen dus het valt nu wel mee. Ik ontbijt met vanilleyoghurt, dat spuugt lekker makkelijk haha! Een boterham of iets dergelijks dat waren van die hompen!
Dan at ik met de koffie om half 10 nog een appel of een banaan ofzo! Iets wat in ieder geval makkelijk er uit kan! Wat blijft zitten dat blijft en wat er uit komt, ach ja ......:D Succes!!

Hoi

Ook ik heb erg last van misselijkheid en kokhalzen. Gelukkig nog niet vaak hoeven overgeven, maar daar moet ik wel een prijs voor betalen. Ik kan alleen maar stoppen met kokhalzen als ik wat eet. Daarbij komt dat gezonde dingen me weer aan het kokhalzen krijgen. Dus ik eet nu ongezonde dingen om het kokhalzen tegen te gaan.

Waar ontbijt ik mee? Schrik niet, maar ik sta op met zuurtjes of dropjes. Zolang ik iets heb om op te zuigen heb ik geen last van misselijkheid. Ik sta dus met een zuurtje of dropje onder de douche. Na de douche heeft mijn vriend brood klaar staan en dat eet ik dan op. Zodra ik op mijn werk ben gaat het een stuk beter, maar wanneer ik tegen een uurtje of 5 terug ben, begint de ellende weer opnieuw. Dus weer terug aan de snoepjes, totdat mijn vriend thuis is en gaat koken. Koken trek ik niet, moet van de geuren al kokhalzen.

Ik begin nu (10 wk) iets minder misselijk te zijn, dus kan nu de misselijkheid redelijk bedwingen met slokjes water. Ik ga nu dus proberen om me aan de gezonde dingen te zetten, zodat ik hopelijk alleen nog zwangerschapskilo's aankom en geen fastfoodkilo's, om het maar even zo te noemen.

Hopelijk hoeft het bij jou niet zover te komen... Zijn er nog andere mensen die zoiets ook hebben gehad? (Dat gezonde dingen je ontzettend aan het kokhalzen maken, zodat je bijna gedwongen wordt de ongezonde dingen te eten?)

Groetjes Elleste

Ik ben de eerste vier maand ook 24 uur per dag misselijk geweest. Op een gegeven moment 's ochtends in bed een crackertje half opgepeuzeld.
Ik eet ook vaak yoghurt met cruseli, maar de yoghurt verdroeg ik vaak niet.
Wel kon ik liters versgeperst sinaasappelsap op, wat ik dan ook maar deed (nou ja... liters is ook weer overdreven, als t kon deed ik t, maar dat kost bergen sinaasappels..én geld... hahaha).
Verder de gehele dag door van die LUI crackers (meende dat dat het merk was..) die kon ik nog wel verdragen.

Grappig om hierboven te lezen dat er meer zijn die de geur van deo etc niet konden verdragen!
Ik had altijd Neutral deodorant, maar dat vond ik op een gegeven moment wel duur worden, ben overgestapt even naar sanex of zo, maar gatver... die geur alleen al! Gebruik sindsdien maar gewoon Neutral, lekker geurloos!
Ook heb ik denk ik 2 maand bijna geen reinigingsproduct gebruikt of lotion en dagcréme... wat een lucht!! Terwijl ik normaal zweer bij goede dagverzorging!

Succes met je misselijkheid!

Hoi Hoi,

Ik ben nu bijna 7 weken zwanger, gelukkig ben ik (nog) niet iederedag misselijk, maar wel steeds meer. En bij mij werkt fruit ook het beste. Als ik mij er eindelijk toe gezet heb om een broodje te eten wordt ik tijdens het eten al misselijk (gelukkig hoef ik nog niet over te geven). Als ik een stuk fruit neem gaat het eigenlijk goed. Misshien kan je dat eens proberen, wat frambozen, een banaantje of een perzik.

Greetz

Terug
Bovenaan