Hoi
Ook ik heb erg last van misselijkheid en kokhalzen. Gelukkig nog niet vaak hoeven overgeven, maar daar moet ik wel een prijs voor betalen. Ik kan alleen maar stoppen met kokhalzen als ik wat eet. Daarbij komt dat gezonde dingen me weer aan het kokhalzen krijgen. Dus ik eet nu ongezonde dingen om het kokhalzen tegen te gaan.
Waar ontbijt ik mee? Schrik niet, maar ik sta op met zuurtjes of dropjes. Zolang ik iets heb om op te zuigen heb ik geen last van misselijkheid. Ik sta dus met een zuurtje of dropje onder de douche. Na de douche heeft mijn vriend brood klaar staan en dat eet ik dan op. Zodra ik op mijn werk ben gaat het een stuk beter, maar wanneer ik tegen een uurtje of 5 terug ben, begint de ellende weer opnieuw. Dus weer terug aan de snoepjes, totdat mijn vriend thuis is en gaat koken. Koken trek ik niet, moet van de geuren al kokhalzen.
Ik begin nu (10 wk) iets minder misselijk te zijn, dus kan nu de misselijkheid redelijk bedwingen met slokjes water. Ik ga nu dus proberen om me aan de gezonde dingen te zetten, zodat ik hopelijk alleen nog zwangerschapskilo's aankom en geen fastfoodkilo's, om het maar even zo te noemen.
Hopelijk hoeft het bij jou niet zover te komen... Zijn er nog andere mensen die zoiets ook hebben gehad? (Dat gezonde dingen je ontzettend aan het kokhalzen maken, zodat je bijna gedwongen wordt de ongezonde dingen te eten?)
Groetjes Elleste