Wat eten jullie zo op een dag?

Ik probeer mn dag een beetje zonder honger door te komen, maar misschien eet of drink ik ook wel veel te weinig.

Gister was het ongeveer:
7 uur 1 boterham(pindakaas) en 1 glas melk
9 uur een kop koffie
10 uur 1plakje suikerbrood 1 cola
12 uur 3 boterhammen (kaas/ham/rook 2 vlees) en 1 glas melk
15 uur glas cola en een koekje
16.30 glas bitterlemon
18 uur warme maaltijd (2 aardappels+witlof met spek en kaas)en bakje yoghurt
20 uur 2x thee en een stukje chocola
21.30 1 glas bitterlemon

Hoi,

Ik eet 6 a 7 boterhammen op een dag. 2 stuks fruit. Bakje yoghurt. En dan vaak een keer een koekje tussendoor. Avondeten is vaak aardappelen vlees en groente. Of pasta.

En probeer zo een 5 flesjes water per dag te drinken van 0,5L. En dan vaak 1 kop thee. En een glas yogodrink.

Ik zie dat je ook bitterlemon drinkt. Ik heb daarover gelezen dat je dat niet moet drinken omdat dat weeen opwekt.

ik eet waar ik trek in heb :D
net was dat bv een handvol vruchtenhagel! gewoon zonder boterham hahahaha
sochtends eet ik 1 of 2 boterhammen met de meiden en smiddags idem. savonds prakkie en tussendoor gaat er wel een koekje snoepje chipje in mn buik hoor.
savonds na t eten pak ik ook altijd wel wat lekkers.
net waar ik trek in heb :D

liefs, do

oh en fruit daar kan ik me helemaal vol van eten!
ik heb geen stop met fruit.
een netje manderijnen, een bak druiven of 8 appels, ik eet t allemaal in 1 keer op!
moet echt mezelf dwingen om te stoppen hihii

Uhm, varieert een beetje. Op werkdagen is het allemaal redelijk bescheiden (4 boterhammen, 2x fruit, avondeten en koffie met een koekje), maar als ik thuis ben..... Vanochtend 3 boterhammen, daarna 2 stuks fruit, lunch 2 tosti's, en daar komt zeker nog avondeten en 1 of 2 tussendoortjes bij (dat probeer ik nu weer te doen met een mariakoekje, cracker, of iets dergelijks ipv in de maand december met pepernoten, dikke koeken, kerstkransjes, you name it!)
Ik merk zowieso wel dat ik thuis meer eet, dan heb ik gewoon meer tijd als op het werk.

Ik kan savonds beter eten dan overdag ben niet vd droge boterhammen maar meer van de lekkere dingen wel slik ik ook elke dag n gravitamon tablet. Fruit vind k wel lekker en licht verteerbare dingen.

Ik kan savonds beter eten dan overdag ben niet vd droge boterhammen maar meer van de lekkere dingen wel slik ik ook elke dag n gravitamon tablet. Fruit vind k wel lekker en licht verteerbare dingen.

Terug
Bovenaan