Wat eten jullie zo op een dag?

Er zijn een heleboel paniekverhalen op het internet te vinden over kinine, maar zo erg als beschreven is het niet. 1-2 glazen per dag mag.

http://www.uzleuven.be/voeding-tijdens-zwangerschap/veelgestelde-vragen

Ik probeer zo gezond mogelijk te eten, maar dat lukt me niet altijd..
Als ik werk eet ik:
ontbijt: 1 eierkoek met 1 glas melk
9.15u (op het werk) 1 glas thee
11.00u fruit en water
13.00u 2 boterhammen of 3 crackers, met een soepje en de rest van mijn flesje water, wat ik nog niet op had. ( 1 tablet Davitamon Mama compleet)
15.00u water met een liga koek
17.30 avondeten
's avonds drink ik eigenlijk te weinig. Heb in de avond niet zo'n dorst meer.
Vaak nog wel wat lekker als een koek of chips.

Hallo,

Toevallig werd ik gisteren door de fysiotherapeut gewezen op mijn eetgedrag. Ik moet minder suiker gaan eten.

Hahaha, ik moest er op letten dat ik niet te zwaar wordt omdat mijn lichaam het niet aankan. Niet dat ik moet gaan lijnen maar ik moet gewoon opletten met suikers. Ook moet ik meer gaan drinken met mijn gewicht moet ik minimaal 2,5 liter vocht per dag binnenkrijgen.

Vandaag heb ik gegeten:

vanmorgen een bakje brinta met 1 theelepel suiker (normaal doe ik er 3 theelepels suiker in) en nog een glas melk

Tussendoor een bakje vlaflip en een glas thee.

middag eten. 2 boterhammen met een gebakken eitje en kaas en een glas melk.

tussendoor 2 glazen cola light caffeine vrij.
en een banaan.

Avondeten spagetti met een glas melk. (zit nu aan de rennies, bleh maagzuur!)
Bakje met vanillie vla als toetje.

Vanavond zal ik nog een kopje thee en een glas water drinken.

Ook slik ik gravitamon, ik ben geen fruiteter en brood vind ik sinds ik zwanger ben ook niet echt te eten, wil wel zeker zijn dat ons kleine meisje genoeg vitamientjes heeft.

Groetjes Do

Ik ben eigenlijk niet veel anders gaan eten dan voor me zwangerschap.
Ochtend 2 broodjes, 1 kaas en 1hagelslag
Kopje thee en dan op werk nog bakkie
Rond 12 uur lunchen met 2 broodjes,fruit,chocolademelk en meestal nog yoghurt of crackers.
Dan rond drieën liga met kopje thee.
En avondeten meestal groente,vlees/vis en aardappelen of rijst en anders lekker pasta.
En de avond door thee en limonade, vk heeft alleen wel gezegd dat ik meer moet drinken maar op me werk vergeet ik dat wel eens.

Ik ben eigenlijk ook niet meer gaan eten, ik eet gewoon 3x per dag.
S'morgens 2 boterhammen met kaas, of iets van zoetigheid.
En tussen de middag ook 2 boterhammen, met kaas of worst of zoetigheid. en sávonds eet ik gewoon warm, veel groente, aardappels en pasta of rijst.
En rond de klok van 22:00 eet ik of nog een hele komkommer weg of een droog toastje.
verder drink ik z'n 6 koppen thee op een dag. 4 koppen koffie en 3 glazen water en sávonds wat frisdrank.

Terug
Bovenaan