Wat eten jullie?

ik vind ook dat jullie heel veel eten. ik ben blij als ik over de hele dag 3a4 boterhammen weg krijg.
nee NICOLET, je doet het prima zo! die andere zijn allemaal vraatzuchtig hahaha.
als jij geen honger hebt hoef je zeker niet meer te eten. ben blij wat er niet aan komt hoeft er ook niet af.
die andere zullen wel van die zeugen zijn die normaal ook in maatje 42 rondlopen.
 
O, wat zijn we allemaal weer aardig voor elkaar:-(
Ik ben 18 weken zwanger en zo'n 4 kilo aangekomen. Da's heel gemiddeld. Ik eet
's morgens yoghurt met musli (drink geen melk, en zo krijg ik kalk binnen), 2 bruine boterhammen om een uur of 10.
Tussen de middag 2 boterhammen, wat rauwkost.
's middags 1 of 2 stukken fruit, 's avonds avondeten en als ik het niet laten kan nog wat lekkers.
MAAR: in het begin van mijn zwangerschap was ik vreselijk misselijk en eten was het enige wat hielp. Dus in 8 weken al 3 kilo aangekomen!
Nu gaat het dus langzaam en daar ben ik wel blij mee natuurlijk.
Volgens het lijstje van het voedingscentrum moet je 5 tot 7 boterhammen per dag eten. Dus als ik honger heb, neem ik nog een boterham extra!
 
hoi anoniem van hierboven.
ik ben ook zo vreselijk misselijk. maar ik zou graag willen dat ik zo veel kan eten. ik krijg geen hap door mijn keel. hoe kan het dat je dan toch veel kon eten tijdens je misselijkheid? ik hoop op een goede tip, want ik wordt helemaal gek, vind geen enkel eten nog lekker. ik baal er ontzettend van.
groetjes van sandy
 
Volgens mij eten jullie allemaal wel erg goed hoor. Niet te veel en niet te weinig.
Ikzelf heb al 5 jaar anorexia, nu gaat het dan wel heel erg goed hoor, maar ik heb dus wel helemaal een lijst in mijn hoofd met wat normaal is om te eten.
4 boterhammen 's ochtends is ook echt niet abnormaal.
In heel veel zwangerschapsbladen staan lijsten waar je je ongeveer aan kunt houden.

groetjes petra
 
Ik eet sochtends 3 boterhammen en smiddags 4. Twee x een appel en een stuk kaas tussendoor, savonds een bord eten en savonds bij de thee een stuk chocolade. Verder drink ik 3 glazen melk. Ik beweeg ook niet zoveel maar ben toch heel goed en gezond op gewicht.

Ik ben met 24 weken 6 kilo aangekomen en dat was helemaal goed volgens de vk.

succes ermee!
 
sochtends 2 beschuiten of crackers, smiddags 4 boterhammen, 2 liga's tussendoor, savonds bord eten, bij de thee misschien nog plakje ontbijtkoek, verder 3 stuks fruit, veel water en thee.
Bij bijna 23 weken bijna 5 kilo aangekomen.
groet,
 
Terug
Bovenaan