Wat eten we vandaag?

Nog aardappeltjes over van gisteren... dus opgebakken aardappeltjes met slavink en witte bonen in tomatensaus.... (is dochter gek op.....). Lekker makkelijk dus.

Ik zal zo eens kijken wat de datums zijn op de beperkt houdbare gerechten en dan het weekmenu samenstellen. Eerst zo maar eens een broodje maken, heb wel zin in een tosti!

hmmmm, ik zit aan een panini hete kip van bakker bart..... lekker!! Mijn mannetje heeft zo een stokbroodje filet met augurk en ui...

Vanavond pizza, morgen bloemkool...Woensdag eten we bij mijn ouders dus hoef ik donderdag pas weer na te denken wat we moeten eten haha.......Pffff vind het af en toe zo moeilijk om iets te verzinnen. Ben blij met dit topic, brengt me wel eens op ideeën!

ik maak overmorgen lekker hachee... heerlijk met puree en rode kool  

Ik heb voor vandaag teveel aardappelen geschild dus morgen gebakken piepers en erwtjes en ene slavinkie...

Vandaag hadden we kapucijners met  spekjes erdoor en piccalilly...mjammie! Aardappelen en   een speklapje erbij, dochter had bloemkool, die blieft geen bonen ;-)
Ook hier wat extra aardappels, die worden morgen gebakken, doperwten+worteltjes en schnitzel erbij.

Terug
Bovenaan