wat eten we vandaag?

Ik ben normaal echt n "keukenprinsesje" maar sinds deze zwangerschap ben ik wel wat gemakzuchtiger met koken. Kies toch voor de gemakkelijkste weg, al zorg ik wel dat ik veel verse groenten enzo binnen krijg.
Ben dol op pasta en vooral pasta met champgnons, spekjes, ui, spinazie en boursin, mmm! Die ga ik vanavond maken.
Ben ook fan van pasta met tonijn, courgette, uit, witte wijn en creme fraiche, jammie!

Fijn weekend!

Miekje; waar werk jij? In Den Bosch toevallig? ;)

Groetjes Janneke

Heej Miekje,

Delfzijl, leuk, ik kom uit Groningen (Haren) oorspronkelijk, maar woon nu in Gouda..

Wij eten vanavond stokbrood uit de oven met ham kaas en ui, en voor de groente eet ik maar bietjessalade. Hahah geen echte supercombi, maar wel even lekker makkelijk, allebei erg moe, dus avondje hangen voor de tv denk ik en vroeg naar bed...

xx Mick

ps wauw Janneke, die pasta's klinken erg lekker, kun je niet receptje opschrijven?? Ga ik volgende week ook even aan de slag....

Vanavond eten we lekker Hollands: rauwe andijviestamppot met spekjes, rookworst en geraspte kaas! Morgen kifilets met aardappeltjes en boontjes. Even paar dagen simpel want de kerst(eet)dagen komen er weer aan! ;-)

Greets Janneke

Terug
Bovenaan