wat eten wij vandaag...

wij hebben heel erg ongezond gedaan hahaha

mac donalds gegeten!
nathalia mocht kiezen vandaag.
zegt die truus: spinazie!!!!! whahahaha
maar ik had geen zin om naar de winkel te gaan met die regen dus vroeg ik: wil je patat eten? (dat had ik nl in de vriezer liggen en was lekker makkelijk want had geen zin om te koken) zegt ze
jaaaaaaah patatjes van mac donalds!!!
nou, toen moest ik zo hard lachen dat ik erwin belde, de telefoon aan nathalia gaf en toen vroeg ze aan papa: papa, gaan we maccie donalds eten?
ook papa moest lachen en zei: papa neemt mac donalds mee als papa thuis komt hihihihi

en wat we morgen eten???
nog geen idee. eerst maar eens naar de winkels hihi

liefs, do

Vanavond eten wij " arme mensen macaroni".......
Dit is macaroni, pakje mix en een blikje smac. Vraag me niet waarom we dit zo noemen, misschien omdat ik normaal pasta met verse ingrediënten maak? Maar goed het is makkelijk en snel klaar, en dat is wel weer fijn als je beiden pas tegen 17.45 binnen komt lopen.

@ Do, wel lachen zo'n meisje dat eerst zegt spinazie, maar dan omslaat naar Mc Donalds, hahaha

Wij eten vanavond stampot groene kool!! Met dit weer kan dat wel. Dan met spekjes en gebakken ui eroverheen. mmmhhh. En dan een lekkere speklap! jammmie

In de planning hebben we vanavond gekookte aardappels met spercieboontjes en een sate snitsel en yoghurt toe.

We moeten vanmiddag nog bij kennissen op de koffie dus ben benieuwd hoe laat we eten, zet het van te voren al wel geschild klaar.

Hoe laat eten jullie altijd?
Ik streef er altijd naar om tussen 5 uur en kwart over 5 het eten klaar te hebben.
5 uur eten ben ik gewend van 10 jaar internaat en als we later eten heb ik geen energie meer om er mn best nog voor te doen en dan de vaat e.d.

Liefs Marina

hier vandaag nog een verassing wat we eten
straks ff kijken in de winkel denk iets van andijviestampot met spekjes komkommer en gehaktbal met uitjes(L) hmm ja nu ik dit typ word dit het hahahah

wij eten ook zo rond 5uur omdat emiel dan thuis is uit het werk en hij moet!!! eten haha mannen
in het weekend is het ook wel eens half 6 soms 6uur maar dan is het ook makklijk een macaroni of nasi bijvoorbeeld

liefs

Wij eten ook stamppot andijvie. Omdat ik vanmiddag en vanavond moet werken eet ik het tussen de middag en warmt manlief het vanavond op voor zichzelf en Laura. Annemiek eet aardappels met broccoli, zit een voorraadje van in de vriezer.

Morgen eet ik kip met zoetzure saus, gisteren chinese woknoedels (doos van c1000) gegeten.

wij eten vanavond macaroni aangezien ik vandaag 4 kids in huis heb tot vanavond een uur of 7
macaroni gaat dan goed bij ze naar binnen en het is lekker makkelijk hahaha

wat ik morgen eet zie ik dan wel weer haha

wij eten altijd tussen 17 en 18 uur

gister hebben we spaghetti gegeten. met als toetje vanille vla
en vandaag word het sperciebonen met sate, krieltjes en een minutesteak en toe dat ligt eraan wat manlief wil:p haha..
wij eten altijd erg laat. maar meestal rond 18:00 uur soms een half uurtje eerder. manlief is vaak pas rond die tijd thuis dus dan word het automatisch laat.
het word ook wel eens 18:30 dus dat is bij ons elke dag verschillend.

liefs, Christien

Terug
Bovenaan