Hoi,
Zwanger zijn is (meestal) leuk! Je beginnende buik, de aandacht die je krijgt, de spanningen rondom de bevalling en wordt het een jongen of meisje?
Natuurlijk zijn de laatste loodjes zwaar en zul je het gevoel van "ik ben het zat!" zometeen steeds vaker krijgen. Je bent je "lompe" lichaam beu, je wilt van je kwaaltjes af en je wilt weer in je eigen kleren kunnen. Je bent toe aan jezelf, je eigen lichaam, mét de kleine hummel!!
Mááááár.... Straks als alles weer normaal is kun je weer zomaar heimwee krijgen naar dingen die je nu misschien wel vervloekt of misschien naar dat waar je nú ook al zo van geniet..
Ik weet uit ervaring dat ik het gedraai en bewegen in mijn buik écht héél erg ga missen. Ik zit praktisch heel de dag met m'n hand op m'n buik. Stukje gewoonte, maar het zit ook gewoon lekker! Maar zo lig ik ook in bed.. Als je dan zo zit/ligt en de kleine laat even van zich "horen" dan voelt dat zo ongelooflijk bijzonder/intiem. Vooral nu dat je letterlijk de lichaamsdelen kunt onderscheiden/voelen. Het blijft iets raars dat je je kindje IN je draagt, een gevoel wat je niet aan een man kan uitleggen..
Dus als de kleine straks geboren is zal ik er wel weer met vlagen met heimwee aan terug denken...
Esmé mv Kay en ???
(32.2 wk zwanger)