Wat ga je straks het meeste missen?...

Macka, ik hoop dat je een geweldige bevalling hebt en het dus  nog vaker mee wil en mag meemaken.

Ik heb 3 fijne bevallingen gehad, ik vind het zelfs leuk om te bevallen  
Maak je geen zorgen, ik wordt regelmatig voor gek verklaard dus ik weet dat er ergens in mijn hoofd een steekje los zit hoor, haha!!

Ook dat is dus wel iets dat ik zal missen: nooit meer bevallen.

Maar wie weet, misschien is het deze keer een 36 uur durend drama, waarbij ik van voor tot achter uit scheur en uiteindelijk met een spoedkeizersnee moet bevallen ofzo... Dan denk ik er waarschijnlijk anders over en aangezien dit echt de laatste is, is dat dan misschien maar goed ook.

Hoi hoi

Ik ga echt dat getrappel en draaien in mijn buik missen.
Vind het zooooooooo mooi, bijzonder, speciaal om dat mee te mogen maken.
Heerlijk 'savonds op de bank, handen op de buik en dan voelen hoe je kindje erop reageerd. Zoooooooooooooo MOOI!!!!!

Ik zou hierna nog heeeeeel graag een 3de kindje willen, maar daar zijn we samen nog niet uit.
Maar voor nu, hier heerlijk van genieten.

Tuurlijk is het niet altijd rozegeur en manenschijn, heb veeeeeel last van maagzuur (rennies zijn op dit moment mijn grote vriend) Slapen doe ik al 6maanden zeeeeer slecht.
Maar verder nog maar eventjes genieten, want voor je het weet heb je je kleintje in je armen.......ook super hoor!!!!Maar nu heb je je kleintje nog eventjes voor jezelf, hahahah.

Lfs Naomi

Terug
Bovenaan