Wat gaan jullie als eerste eten !!!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden
smachten jullie ook naar eten wat je nog niet mag eten
nou ik wel hoor alles goed gaat en ik geen schimmel infectie oploop in mijn mond
van die airco in het zh ga ik als eerste eten een wit broodje met rauwe tartaar en uien
heerlijk heerlijk heerlijk
en ja file ossenworst heerlijk biefstuk geef ik niet zo om eten we ook niet vaak dus dat mis ik niet
ben benieuwd wat jullie nu allemaal missen hahaha
gr liza

mmmmmm ik wil als eerste eten een bruin hard broodje met Filet Americain
en dan 's avonds een biefstukje lekker medium gebakken met een glas rode wijn.

krijg er nu al zin in haha

liefs Daantje

Manlief weet al wat ie voor me moet halen: filet americain, leverworst,  Franse kaasjes met toostjes, rosé...
Oooo, en bij de koffie een Amarettootje!
Denk dat ik ook mijn zus nog vraag om een Tiramisu te maken, lekker, hadden we het laatst nog over.
Kan er nu al van watertanden!
Gr. Sonja

Een vers pistoletje met filet american, peper, zout en uitjes!!!

Al moeten we er voor omrijden als ik net terug kom uit het ziekenhuis!

Een lekker glaasje rose  zou ik ook wel willen, maar wil ook borst voeding geven... Dus dat moet maar ff wachten, totdat alles op de rails is.  Vind ik niet zo erg.

Liefs

Ik weet niet of het echt het eerste zou zijn waar ik aan zou denken, dus dat dat het eerste is wat ik zou eten, maar toch wel vrij snel wil ik graag: een italiaanse bol met filet americain en uitjes. mmmmmm

Ik heb mijn man al bevolen dat hij in de kraamweek naar ons favoriete Argentijnse restaurant moet gaan en daar een heerlijke gegrilde tournedos moet bestellen!!! Kan niet wachten! Ben afgelopen 8 maanden erg veel uit eten geweest en telkens als er tournedos op de kaart stond liep het water uit mijn mond. Maar helaas, helaas... het werd elke keer weer sate of kip of wat anders...

Filet heb ik niks mee, dus dat heb ik niet gemist. En een Coebergh met ijs zal ook wel snel volgen, maar ivm bv alleen als ik begonnen ben met kolven ;) Maar in ieder geval met oud en nieuw! :)

Ik weet het eigenlijk nog niet, waarschijnlijk een witte boterham met lever met peper en zout. En een biefstukje 's avonds. Maar verder, tja..... Oh ja, een lekker bokbiertje vind ik wel okee, hoewel ik haast nooit alcohol drink, maar donker bier is eigenlijk wel iets wat ik lekker vind. Maar dat laatste moet ivm de bv maar opgeschoven worden.

Hoi Bibi,
Donker bier schijnt juist goed te zijn voor "het zog", de borstvoeding dus!
Weet verder niet hoe en waarom, maar is wel leuk om te weten toch?
Gr. Sonja

Terug
Bovenaan