Wat gaan jullie als eerste eten !!!!!!

Een heerlijke italiaanse bol filet american met uitjes en een beetje peper en zout.... een biefstukje met lekker sausje en een wijntje erbij....

Opzich eten we dit buiten de zwangerschap ook niet heel vaak, maar nu heb ik er zo'n zin in. Volgend weekend nog even lekker samen uiteten (of was het dat weekend daarna...) en we gaan waarschijnlijk naar een steakhouse/balkan... zal toch echt nog even moeten wachten.

Liefs Noah

Oei het water loopt me in de mond van deze berichtjes.
Ik ben echt een rauw vlees eter.
Dus het eerste wat ik neem is een lekker biefstukje of broodje ossenworst of filet.

Vorige week hoorde ik toevallig van 2 mensen afzonderlijk dat je je ook kan laten testen.
Ze kunnen een test doen of je de bacterie gehad heb die door rauwvlees komt.
Als je die gehad hebt kan je gewoon je hele zwangerschap rauwvlees eten.
De uitslag duurt alleen 4 weken.
Voor ons dus te lang maar mocht ik ooit een derde kindje verwachtten dan laat ik mij direct testen.
Het schijnt dat ongeveer 2 op de 10 vrouwen het al heeft gehad.
Je zal maar net bij die 2 zitten en net als mij gek op rauw vlees zijn.

Gr. Suzie

Mmmmmmmm het water loopt inderdaad in de mond.

Filet american, carpaccio en rose gebakken biefstuk.

Brie mag nu al als je maar kijkt of het met gepasturiseerde melk bereid wordt.
Als het met rauwe melk is mag het niet (ik wist dit niet en heb dus 6 maanden geen brie gegeten, nu heel af en toe).

Verder hebben wij met onze bruiloft 2 weken geleden een hele goede fles champagne gekregen voor na de geboorte.
Dat wordt dan kolven dus hi hi hi maar heb wel heel veel zin in die champagne (waarschijnlijk na een half glas al knok out maar ja is wel lekker!).

grt
Anita

een lekker biefstukje bereid door manlief met lekker wit brood om in de jus te dopen!!! oef het water loopt me in de mond

Oooo ja, met witbrood in de jus, zooooooooooo lekker, hahaha. We maken onszelf gek hier, .
Sonja, dat heb ik ook weleens gehoord van dat bier, maar zou dat echt zo zijn ? Misschien toch eens aan de kraamverzorgster vragen tzt

Ik ga ook voor de filet americain!! Heerlijk! Of het op een boterham, zachte of harde bol zit, dat maakt me dan niet eens uit! En een lekkere scheut Bailey's door m'n cappuccino...mjammie!

Filet staat echt met stip bovenaan he?! mmmmmm

Adviezen, begrijp ik nou dat je 2 weken geleden getrouwd bent? gefeliciteerd alsnog dan zit jij nog in je wittebroodsweken............

Mijn schoonzusje is in een kraamhotel bevallen en kreeg na de bevalling een flesje rose en dat terwijl ze wisten dat ze bv ging geven......nu drinkt ze af en toe een leffe blind, bokbier schijnt goed te zijn, maar zou het even navragen idd

Ik drink wel graag een glaasje alcohol en heel vervelend maar ik lust bijna alles! Ben gek op rode wijn maar een bokbiertje of Leffe dubbel dat gaat er ook wel in hoor en ik ga fv geven dus nog max. 5,5 week en dan mag ik hiihihii

liefs Daantje

joh, alcohol mis ik echt helemaal niet... voor de gezelligheid drink ik af en toe een malibu met cola light maar bier een wijn kan je aan mij niet kwijt...

als we in maart naar centerparcs gaan met ons gezinnetje (oei wat klinkt dat geweldig he) dan zal ikmisschien wel eens een cocktail pakken in de plaza..

Maar eten, een biefstukje medium zou ik dan toch wel lekker vinden hoor!! Ik heb er nu weleens eentje op wat goed doorbakken was maar das toch minder lekker

Terug
Bovenaan