Wat gaan jullie doen in je verlof?

<p>Hi, Over een paar weekjes krijg ik verlof. Voel me fysiek best oké.. soms een dag wat minder, maar het gaat redelijk. Het wordt allemaal wat zwaarder. Ben daarom benieuwd wat jullie gaan doen in je verlof? Heb je nog leuke tips of ideeen? Baal soms dat ik niet alles meer kan doen en lig dan uit verveling maar gewoon plat. Word er soms zo ongelukkig van. Werk ook al maanden alleen thuis vanwege Corona.. misschien helpt dat ook niet echt mee. Zie dan ook op tegen vakantie en verlof :-/  Hoor graag wat jullie plannen zijn. </p>

Hoi! Mijn kleine vent is er al, maar ik heb in mijn verlof vooral genoten haha. Ik heb wel wat klusjes in huis gedaan (vooral de week van de bevalling ?) maar heb mij ook compleet overgegeven aan de vermoeidheid en heb iedere dag lekker een uurtje geslapen. Veel netflix gekeken en gewandeld met de hond (kleine rondjes want kon niet meer zo ver). Ook heb ik nog flink met vriendinnen afgesproken (uit eten/lunchen/koffie drinken/kort shoppen). Uiteindelijk zijn bij mij de weken voorbij gevlogen (2 juni met verlof gegaan en 3 juli is Luuk geboren).

Ik ben nu twee weken met verlof en zit ook nog vol energie. Behalve als ik door hitte een nacht niet heb geslapen... ?
Maar ik houd me vooral lekker bezig met hobbies. Ik maak nu een borduurwerkje voor op de babykamer, wat erg ontspannend werkt. Of ik ga lekker op de tuinbank zitten met een boek. Ook probeer ik elke dag na ontbijt of lunch een rondje te wandelen van 30-45 minuten. Mijn man gaat dan gezellig mee, omdat hij meestal thuiswerkt. En soms spreek ik nog af met vriendinnen om een hapje te eten! 

Ik moet nog 4 weken werken en dan ook verlof. Ik ga de kleertjes uitzoeken, welke nog bruikbaar zijn, en kijken wat ik nog bij moet halen. Kleertjes wassen, co-sleeper wassen en klaar maken. Nog naar vriendinnen en natuurlijk nog even samen met onze kleine meid zijn. Hopelijk een prima nazomer zodat we nog even lekker op stap kunnen voordat we onze aandacht moeten verdelen over twee kindjes. 

Is al wel ruim een jaar geleden inmiddels, maar wij zijn nog een weekje met vakantie geweest naar Zwitserland. Was echt super fijn en een aanrader (mits je je nog goed voelt natuurlijk).

Dank voor jullie reacties allemaal. Ik moet sowieso ook nog alles wassen van de kleine dus dat ga ik ook maar eens doen. Afspreken met vriendinnen is ook een goede tip.. spontaan lunchen (nu het nog kan) ;-) Ben normaal gesproken een actief persoon en kan moeilijk stilzitten of een serie kijken. Nu sporten steeds lastiger wordt.. val ik beetje in een gat soms. Zijn ook aan het kijken of we nog wat daagjes weg kunnen samen. Heb nog vakantie voor mijn verlof. Buitenland vind ik nu alleen een beetje eng met Corona. Moet inderdaad gewoon genieten van mijn verlof en leren om rust te nemen denk ik. 
vind het leuk om te lezen wat jullie allemaal (gaan ) doen. Dank daarvoor. Geniet er allemaal van. 

Terug
Bovenaan