A
Anoniem
Guest
Met Kerst.... moet ik werken van 8-12 en 18-22... Zowieso bestaat in Belgie maar 1 kerstdag, de 25ste. Ik moet dus al werken, en Froukje is de hele week bij mijn ouders in NL! Voor het eerst zo lang en zo 'ver' weg (eerlijk gezegd heeft ze nog maar 1x een nachtje bij schoonouders geslapen) dus ik ga het lastig hebben ben ik bang... Als ik het goed heb komen schoonouders de 25ste 's avonds terug van vakantie, en manlief moet hun van het vliegveld halen. De gezelligheid valt ver te zoeken dus...! We moeten er tussen de middag zelf maar iets leuks van maken. Plus de 24ste gaan we gezellig eten en borrelen bij de buren, dat word onze kerst.
Met oudjaar kom ik uit de nacht en rijden we door naar NL, weer lekker naar mijn meissie!!!! En vieren we gezellig oud en nieuw met ouders en daarna met vrienden. Op zich heb ik niet heel erg veel met kerst, maar een criteria is toch wel dat het gezellig moet zijn... Volgend jaar weer!
Groetjes, Esther
Met oudjaar kom ik uit de nacht en rijden we door naar NL, weer lekker naar mijn meissie!!!! En vieren we gezellig oud en nieuw met ouders en daarna met vrienden. Op zich heb ik niet heel erg veel met kerst, maar een criteria is toch wel dat het gezellig moet zijn... Volgend jaar weer!
Groetjes, Esther