wat gaan jullie doen met het eten voor vanavond?

oo, ik kon echt over mijn nek gaan als ik koffie rook en van die bugles (chips ) werd ik ook helemaal niet goed van. Voor de rest viel het eigenlijk wel mee. Ja veel augurken eten maar die vond ik sowieso al heerlijk.

oja en in me zwangerschap was ik verslaafd aan toblerone (chocolade)
hamka,s chips en verse jus d,orange.!!wat een combi hahaha

en waar ik echt niet tegen kon was gebakken vlees en eieren blehhh
maar das nu ook weer over..

kusss

hoi hoi ,
ja ik kan eigenlijk alles eten ook al is het 40 graden haha
maar goed wat ik meestal doe , ik doe smorgens al mijn eten voor bereiden , dus aardappels schillen , groente klaarmaken en vlees voorbakken , dan hoef ik als ik wil gaan eten alleen het de aardappels en de groente te koken en het vlees ff opwarmen , en met macaroni/rijst maak ik smorgens de saus al klaar , en dan hoef ik savonds alleen nog maar de rijst/macaroni te koken de saus op te warmen en bij elkaar mikken haha....
maar ja das maar net was je makkelijk vind !!!

kus mariska

hey mariska..

dat doe ik ook,
zodra nika een dutje doet,
maak ik eerst me huis aan kant,
en dan ga ik eten voorbereiden,
dat ik s,avonds niet meer zoveel hoeft te doen,
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan..

kus

Hey Jantine,
Wat dacht je van patat?
Niks zo makkelijk als het aanzetten van de frietpan!
Ongezond maar wel lekker!!Ik heb met dit weer alijd zin in vette happen
Of een lekkere doner kebab van de turk bij mij op de hoek, cheapie, veel en lekker.Maar daar zit ook rauwkost op maar dat kun ervanaf vissen
Of soep met brood.
Maar ik heb dan ook een hekel aan koken, ik maak me het liefst niet al te moe in de keuken maar ja het is een noodzakelijk iets he baba. Iedere dag weer bedenken wat ga ik eten en dan nog eens die pot koken pfffffft

Nou vanavond eten wij spaghetti carbonara (= met spekjes, ei en kaas jammie). Dit is ook gauw klaar. Maar ik heb misschien makkelijk praten want mijn liefje kookt bijna altijd. Een tip: zoek op  google bij recepten en daar zitten dan ook 'snel-klaar' recepten bij. Succes.

Ps: Bij ons doen de 'knorr-pakketten' het ook altijd goed.

Terug
Bovenaan