Wat gaan jullie doen met Koninginnendag?

A

Anoniem

Guest
Wij gaan samen met een vriendin van mij met haar man en kleine meid  (1,5) naar de Oranjemarkt bij ons in het dorp. Terrasje, ijsje, koekje, ballonnen, muziek, etc. Allemaal leuke dingen.
De Oranjemarkt  is vlak bij de kinderboerderij en de grote speeltuin, dus daar zullen we wel eindigen. Hopelijk is het mooi weer. De voorspellingen zijn goed!

Wat zijn jullie van plan? Ik verwacht ook een hoop foto's (ik zal er wel een topic voor openen na Koninginnendag).

Ik ben benieuwd
Jeske mv Ilse

Ik ben werken met koninginnendag (ben stewardess), zit dan in San Fransico en ben 1 mei weer terug. (er zijn vervelendere dingen om op die dag te doen he

Ik kom maandag net uit de nachtdienst... Dus ik lig lekker op één oor op koninginnedag...

Wij zijn dan op vakantie in zeeland...even kijken wat daar te beleven is..

nou, hier dus nog iemand die moet werken...
Ik werk in Duitsland, dus daar een normale dag. Nu hoef ik eigenlijk maandags niet te werken, maar omdat we dinsdag op vakantie gaan, ga ik maandag nog een dagje werken. Hoef ik namelijk geen vakantiedagen op te nemen. Ideaal!

Ik heb er nog niet zo over nagedacht eigenlijk, mijn mannetje komt na 3 weken weggeweest te zijn weer thuis vanavond dus moeten we nog even gaan nadenken wat we gaan doen!
Gr jolanda

Oh ja das ook weer bijna hé.
Nou ik denk even het dorp in en dan lekker ergens naar het park of aan het water als het mooi weer wordt.
Lekker relaxen. Er is hier nooit zoveel te beleven in dit gat haha

Hier in ons dorp zijn er 's morgens spelletjes op het plein bij het gemeentehuis, voor de basisschoolkids. Dus daar gaan we dan maar even naar toe hè, met de grote meiden. Voor de rest niet veel bijzonders denk ik!

Terug
Bovenaan