Wat gaan jullie doen met Koninginnendag?

Ruben moet werken, dus ik heb geen auto. Of ik moet 'm om 5.30 uur wegbrengen en dan weer naar huis (of door naar de koninginnemarkt). Die rommelmarkt is altijd wel leuk hier, maar je moet er eigenlijk echt om 7.00 zijn. Anders zijn de interessante dingen weg. Ik ben nl nogal een pietlut. Het moet er echt als nieuw uitzien, anders hoef ik het niet, hihi (beetje verwend). Ben eigenlijk sowieso niet zo van de tweedehands. Maar die markt is wel altijd gezellig. Ik ging dus altijd met m'n ouders lekker struinen (kijken, kijken, niet kopen) maar ik zie het nu niet zo zitten met een wandelwagen.
Hoe doen jullie dat? Mijden jullie de drukte, of rammen jullie er gewoon doorheen met dat ding?
Liefs Nelleke

Hoi hoi,

Ik denk verder met de tuin. We hebben allemaal van die kleine vierkante steentjes liggen, maar Lyanne vindt gras zo heerlijk om op te spelen, dat moeders het in d'r kop heeft gehaald dat er een stuk gras in de tuin moet komen!

En manlief mag daar nu voor opdraaien, hij is al druk bezig namelijk!

Groetjes, Marieke

Ik denk dat ik op koniginnedag zoals ieder jaar weer het huis moet poetsen! Ik ben op 29 april jarig en de woorden van MA Flodder te gebruiken: Leuk zo'n feestje, maar het geeft altijd zo'n rotzooi! Hopelijk is het mooi weer, dan kan de hele bubs lekker buiten zitten!
Wel is het fijn dat je altijd een dag na je verjaardag vrij bent (Hopen maar dat Willem Alexander koniginnedag in ere laat!)

groet
Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Alvast gefeliciteerd! Ja verjaardagen geven een hoop zooi. Ik heb vrijdag ook het huis gedaan voor het feestje van mijn zoon zaterdag, nou zaterdag avond leek het wel of het in geen weken gedaan was pfff zand, koek en plak op de vloeren. Kon meteen weer aan de poets!

Koninginendag is voor ons wel een beetje speciaal geworden...
Ik en mijn man waren al aan het praten over kindjes enzow...en we wilden er toch mee gaan beginnen....Maarja nog niet echt in de gedachte wanneer...
En 2 jaar geleden gingen we op koninginen dag lekker naar de stad...
Lekker struinen....en toen zagen we een hele mooie kinderwagen...Wel 2e hands..maar dat ding was zo mooi....Die hebben we toen gekocht...
En toen we thuis waren die kinderwagen in elkaar gebouwd...en toen zei ik...
' nou er moet dan wel een kindje in komen liggen he '

En toen was ik gestopt met de pil hihi :)

Maar anyway.....wij gaan weer lekker de stad in....lekker struinen dus haha..Maar dit keer met de kleine erbij haha!
Ennuh ik ga gewoon rossen met m'n kinderwagen hoor....Ze moeten maar plaats maken!!

Ik zit in de activiteitencommissie van de voetbal in het dorp en wij organiseren elk jaar de koninginnedag. Helemaal geweldig is dat! Kinderspelletjes, politiehondenshow, optrden van dit jaar Nick  & Simon en Wolter Kroes, en dan mijn bijdrage: ik organiseer de 6-kamp!   Is een pens werk, maar wel altijd rete-gezellig! Ik heb dit jaar een t-shirtje laten maken voor Thomas. Een oranje met een kroontje en voorop: koninginnedag 2007 en achterop: mijn mama organiseert de 6-kamp! Mijn eigen (bijna) wandelende reclamezuil, hihihi! Leuk voor de handtekeningen en om te bewaren, dacht ik...
Dus voor mij is het simpel, ben van s'morgens 07:00 tot 01:00 in de weer met de organisatie.... Maar wel met alle plezier hoor!

-X- Marieke

Terug
Bovenaan