Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

A

Anoniem

Guest
IK zou het namelijk echt niet weten, het is ieder jaar weer vervelen......

Janine

Ik ben dan jarig! Op 1 januari...  Niet echt heel leuk. Maar ik mag dan altijd wel zeggen wat ik graag wil doen met oud&nieuw. En dit jaar gaan we naar vrienden toe in Oosterhout. Lekker 4 dagen weg! Ik vier toch nooit mijn verjaardag, dus niemand mist er wat aan. Aangezien we hem altijd smeren met oud&nieuw heb ik besloten dat ik met Daan wel even naar mijn ouders toe ga op de 1ste. Manlief en vrienden drinken dan toch een flinke borrel, die liggen toch lang op bed. En vanaf Oosterhout is het een uurtje naar mijn ouders toe. Kunnen ze wel heel erg waarderen!  Aangezien ik 220km bij ze vandaan woon...is dat uurtje echt goed te doen!
Maar vervelen doe ik me nooit met oud&nieuw. Vind kerst echt een stuk saaier!

gr Anita

hier komen mijn schoonzus, zwager en de kleine op visite.
dan gaan we gezellig borrelen, maak lekkere hapjes, drankje erbij   en zo komen we de avond wel gezellig door!

gr danielle

Thuis blijven . M'n man moet werken met oud en nieuw. Gelukkig is hij rond twaalf uur wel thuis. Da's dan weer leuk.
Maar ja, kan ik tenminste zelf kiezen welke oudejaarsshow ik op de tv wil zien....

Ik moet van 16 tot 22 uur werken. Dus ben pas rond 22.30 thuis. Dan lekker op de bank met wat drinken en hopen dat Elsa door het vuurwerk heen slaapt.

Mijn schoonouders en schoonzusje met vriend komen bij ons...
Waarschijnlijk wordt het spelletjes doen. Ik vind het altijd zo 00.00u ik verveel me nooit.

hoi hoi

wij zijn lekker thuis. vrienden erbij wat drinken en te eten zo gaat het wel lukken hoor

groetjes danielle

poehh goeie vraag....Kzou het niet weten.We zien het wel wat we gaan doen.Gewoon zoals elke dag denk ik?Nee sorry, ik denk dat het bij ons een doodnormale dag wordt, alleen s'avonds blijf ik binnen.Dat vuurwerk vind ik helemaal niks en ja er moet er 1 op Julia passen heh.Me man steekt ook niks af maar die gaat dan lkkr de buren allemaal gedag zeggen.Is gewoon een gezelligheids mens!hihi

liefs

Terug
Bovenaan