Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

hoi,

We hebben de afgelopen 3 jaar met dezelfde vrienden afgesproken met oud en nieuw.
Heel leuk, maar dit jaar heeft mijn man oproepdienst dus hij moet in de buurt blijven. En mijn vrieindin  is hoog zwanger en durven zelf de deur niet meer uit,
Als mijn man opgeroepen wordt zit ik dus met oud en nieuw alleen...

ik dacht de oplossing gevonden te hebben  door mijn ouders uit te nodigen, maar mijn moeder blijft er omheen draaien, Mijn vader heeft geen rijbewijs en mijn moeder durft denk ik niet toe te geven dat ze het hele stuk (45 min) niet in het donker durft te rijden....

groeten Elke

wij blijven gewoon thuis,als er mensen willen komen zijn ze welkom,maar ik ga nergens anders heen en ik hoop dat aaron doorslaapt zodat ik ook om 1 uur naar bed kan!!vind er namelijk geen ruk aan aan al dat geknal!!!van mij mogen ze het overslaan,ik slaap liever vanaf 10 uur....saai maar waar!!!!

groetjes nienke

Wij zijn voor het eerst met z'n tweeën met oud&nieuw (eigenlijk met z'n vieren maar ik hoop dat er twee gewoon lekker gaan slapen om 19.30 uur).

Ik vind het eigenlijk wel leuk dat we met z'n tweeën zijn. We gaan allemaal lekkere hapjes in huis halen en champagne en we zien wel tot hoe laat we het volhouden (misschien liggen we wel om 23.00 uur al in bed hahaha).

Groetjes Femke

Terug
Bovenaan