wat gaan jullie doen morgen met zo'n mooi weertje???

Hoi,hoi,

Boodschappen doen (had vanavond geen zin), naar verjaardag van mijn nichtje ze wordt twee en morgenavond gezellig BBQen.
Dat was het wel zo'n beetje. Ik moet denk ik ook maar eens op een zwembadje uit, is toch wel leuk voor Evi denk ik.
Iedereen een fijn weekend!!

groetjes Sonja

Hoi, Hoi,

Wij zijn vol op aan het verbouwen we hebben net vier puincontainers weg gewerkt uit de tuin met puin van binnen en buiten. Morgen houden we overdag lekker een rust dag lekker van het weer genieten moet ook alleen even boodschappen doen pffffff (nu al geen zin in  bah) en dan sávonds hebben we een feestje en zondag ook een rust dag en lekker bbqen.

Groetjes

hallo ik ga morgen gezellig met mijn kleine kerel en mijn schoonzusje lopend naar de supermarkt daarna even naar de postbank, en rond een uur of 12 gaan we naar het voetbalveld naar papa zijn eerste training kijken, en in de na middag breng ik chez naar mijn ouders hij slaapt daar, en zondag gaan we bij mijn ouders bbqen groetjes patricia en chez

Een lekkere wandeling (de vergeten boodschapjes alsnog doen) naar de winkel, dan wat opruimen, het is hier toch wel een troep en krijgen vanmiddag bezoek. En vanavond past oma op en gaan wij met zijn tweetjes lekker een terrasje pikken, klein hapje eten en dan lekker naar de film. Heb er zooooooo veel zin in!!

mijn man moet werken en ik ga lekker met de kleine boodschapjes doen en lekker wandelen en dan vanmiddag lekker buiten in het badje!! jippie!!!

veel plezier allemaal! geniet van het mooie weer!!

liefs marijke

Terug
Bovenaan