Wat gaan jullie straks weer doen/eten...

Ik kwam dit topic tegen op het april forum en vond het zo'n goede vraag! Wat gaan jullie straks allemaal weer doen als je bevallen bent en eten. Waar verlang je naar wat je nu niet kan?

Ik zou zodra het kan weer op de motor stappen en lekker een eindje rijden. Een lekker koud pilsje drinken als ik terug kom met een warm stokbroodje met brie.. hmm heerlijk! het water loopt me spontaan in de mond! haha

Hoi immke, zal ik je even blij maken, maar jij mag je hele zwangerschap gewoon brie, als het maar vanuit de supermarkt is. Dus rennen maar.

Ik wil graag filt american en een biefstukje mmmmm

x yvonne

Ja ik weet het maar ben er toch wel voorzichtig mee.. vertrouw het niet helemaal dus laat het liever nog even staan.. dan smaakt het straks nog lekkerder!

Biefstuk! en een glas Amaretto :D

Daarnaast is het vooruitzicht al mijn oude schoenen weer aan te kunnen trekken ook wel een erg fijn idee,en vooral zelf aantrekken haha!

Dat ik straks weer eindeloos kan wandelen met de honden !! Zeker de laatste weken kon ik dit niet meer.. heerlijk om zo de weilanden in te gaan zonder pijntjes !!

Verder straks weer lekker shoppen voor leuke kleren !! ik ga mezelf eens lekker verwennen denk ik en heerlijk om mijn figuur weer terug te hebben (is trouwens al bijna zover... de kraamzorg kon bijna niet zien dat ik zanger was geweest !! dus daar ben ik erg blij mee)

En ik wil straks weer beginnen met poweryoga. Dat deed ik ervoor eigenlijk al een tijd niet maar dat zou ik graag weer mee willen beginnen ;)

ik kan mijn voeten weer afdrogen!!!! zo heerlijk

ik heb weer eetlust en trek en eindelijk krijg ik eten binnen zonder kokhalzen, heerlijk
kan slecht eten ivm de verlamming dat is wel jammer

wil een quarterpoundermenu!!! en milkshake en mcflurry, mischien morgen, word wel met mes en vork eten

en wil weer naar buiten, wandelen en shoppen
maar dat gaat nog heel lang duren

ik wil weer kijken en gneieten naar mijn meisjes, en dat gaat al steeds beter!!!

Het begin is er, hoop dat ik van de zomer met mijn meisjes kan zwemmen, mis dat echt wel

en ik kan binnenkort weer vriendinnen uitnodigen om lekker te kletsen zonder na 5 min al bekaf te zijn

gewoon in de keuken kunnen staan en wat lekkers bakken als muffins in alle smaken, dat zou leuk zijn

broodjes gerookte zalm met roomkaas hmmmmmmmm jammie

Eindelijk weer een toekomst in beeld!! ben daar zo blij om. kan nog niks maar we hebben weer toekomst

Terug
Bovenaan