Wat gaan jullie straks weer doen/eten...

Ik zit alweer een week aan de filet american en t bevalt me prima haha. Alcohol heb ik nog niet geprobeerd want ik denk dat t met t btje slaapgebrek en t feit dat ik t de afgelopen 9/10 maanden niet heb gedronken zo gebeurt is met me haha en ik dan onder de tafel lig.

Ik ga ook lekker shoppen, ben nog niet helemaal alles kwijt en toch pas ik al weer in mijn eigen kleren en hou ik zelfs ruimte over maar goed mijn baarmoeder is nog niet daar waar die wezen moet maar verder ben ik behoorlijk afgevallen. Je kon goed zien dat ik zwanger was maar nu is t meeste alweer weg. Als ik zometeen weer lopend naar school kan om mijn zoontje weg te brengen zal t nog wel meer worden.

Geniet er allemaal lekker van!!

xx

Ik heb al een blikje red bull in m'n ziekenhuis koffer gedaan. Heb er ontzettende trek in.

En indd gewoon weer op m'n buik slapen, mis het zo.

idd op mijn buik slapen en verder niet veel bijzonders eet nu ook gewoon biefstuk. maar heb wel zoiets van in iedergeval heerlijk de hele week liggen en me lekker laten verwennen.. het idee gewoon weer een beetje normaal zijn. bukken snel omdraaien iets pakken van de vloer jullie kennen het wel..

Heerlijk om te weten dat ik me straks weer vrij kan bewegen zonder te waggelen. M'n schoenen weer op een normale manier aan doen, of eigenlijk überhaupt weer m'n eigen vertrouwde schoenen aan kunnen doen. Dingen van de grond kunnen rapen. Weer kunnen badmintonnen! Niet meer alleen maar op de bank of in bed hangen, maar gewoon weer dingen in huis kunnen doen. Ben echt geen cliché type huisvrouw, maar kan nog maar zo weinig, dat ik me er bijna op verheug om zelf weer eens wat in het huishouden te kunnen doen. Alles weer kunnen eten zonder het er zuur van te krijgen (zoet, zuur, gekruid, maakt niet uit wat voor eten). Weer kunnen dansen en uitgaan!

Maar als het moet, zou ik dit er allemaal weer voor over hebben als ik straks zo'n mooi wondertje mag vasthouden.

Mijn man heeft me afgelopen vrijdag verrast met een overheerlijk pistoletje filet american en wat was dat zalig lekker hahaha!!!!!

Verder geniet ik ervan dat ik mijn buik weer kwijt ben. Dat ik nog maar 4 kg hoef. het enige waar ik momenteel last van heb is een blaasontsteking en de hechtingen van de knip. Er is een hechting doorgeknipt maar het lijkt wel of de pijn daardoor erger is geworden. Ik geef flesvoeding dus ik mag een ibuprofen nemen en dat scheelt een hoop!!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan