wat gaan jullied oen met de vakantie

Afgelopen jaar zijn we in Denemarken gaan fietsen. Dit jaar willen we naar Frankrijk. Onze kinderen zijn dan net 5 en  bijna 7  jaar. Afgelopen jaar zat de jongste gewoon nog achterop bij mijn vriend en wisselde ze soms met de oudste van plek. Die zat met mij samen op een ouderkind-tandem. Nu fietst ze ook zelf. Heeft iemand ervaring met fietsen met kleintjes door Frankrijk? Vorig jaar zijn we verregend, daarom willen we iets meer kans op de zon. Maar ja, dat land is toch heel wat minder vlak.
 
Wij gaat dit jaar 2 weken naar een huisje aan zee. Lekker dicht bij het water en het zand. Met 2 kinderen (dan bijna 3,5 en bijna 1 jaar) is dat ideaal. En we hoeven er niet lang voor te rijden..
Gr. Anne-Marie
 
ik wil ook een huisje huren. Ik keek gisteren op de site www.gites.nl het lijkt me leuk om een huisje in frankrijk te huren. Maar ik moet ff goed nadenken wat ik wil. Ik weet niet hoe vermoeiend het is om een paar uur met een kleine in de auto te zitten.
 
wij gaan lekker 2 weken in een huisje op Texel. Vorig jaar ook gedaan en dat beviel prima! Lekker dichtbij en comfortabel.
Wij zijn een keer in een stacaravan gegaan in Frankrijk toen onze oudste dochter 1,5 jaar was. Wat een drama!!!! NOOIT meer dus voor ons. Het was snikheet, de kleine sliep daardoor ontzettend slecht (dus wij ook). Ze at niet (we konden daar geen normaal brood vinden) kreeg zonne-allergie, echt waardeloos.
Dus zodra de kindjes nog klein zijn blijven wij heerlijk in eigen land. Vorig jaar ook Texel en het jaar daarvoor Terschelling en dat was heerlijk. Wat heeft onze dochter genoten, dus wij ook. Dit jaar voor het eerst met 2 kindjes op vakantie!
 
Wij gaan samen met Maud (nu bijna 1 jaar) en een kinderloos vriendenstel de laatste 2 weken van augustus naar Bretagne. We hebben daar op een camping met zwembad en peuterbad een ingerichte  bungalowtent  gehuurd. (ieder stel/ gezin een eigen tent)Het is ongeveer 800 km rijden en dat is goed te doen. Ik las alleen later dat Bretagne een nederlands klimaat heeft dus...wel een beetje geluk hebben met het weer  maar...ik lees hier ook dat te warm ook niet alles is dus we zien wel. In elk geval heel veel zin in en ik heb foto's gezien van prachtige kusten.
We kunnen misschien wel de rugdrager van vrienden lenen. Da's fijn voor wandelingen buiten de geeikte paden en verder gewoon de buggy mee en een kinderpakket met bedje en stoel gehuurd.
 
Terug
Bovenaan