Wat gaan we eten met kerst?

Wij gaan dit keer ordinair met van die pannetjes aan de slag! hahaha! Ik heb geen puf om een kerstdiner te koken dus hebben we een 6 persoons wokset gekocht. Gewoon gourmetvlees erbij en allerlei groenten en andere hapjes. Ieder maakt zijn eigen maaltje en gezellig wordt het toch wel en mij scheelt het een hoop gedoe. Wij komen ook pas 2e kerstdag terug van een weekend weg en 's middags komt de visite al dus tijd heb ik toch al niet. Enne ik heb nu totaal geen zin in avondeten dus misschien hou ik het dan ook wel bij een stokbroodje.
lfs ing

ps wat misschien ook een idee is is allemaal tapas? Kun je best heel wat dingen bij doen die je gewoon mag eten.

Enne wat ook makkelijk en simpel is maar lekker is beenhammetjes bakken in de oven of braadpan. Elke supermarkt heeft ze. Lekker brood erbij en wat salade....
x ing

Hoi hoi,

op 1e kerstdag komen mijn schoonouders hierheeneen gaan we gourmetten, ik ben dan ook bijna 37 wk, dus geen zin om te koken...
En 2e kerstdag zijn we bij mn zus uitgenodigd en gaan we....juist gourmetten haha

Wat ook lekker kan zijn is om allerlei simpele dingen te maken, ragout bijvoorbeeld, en een beenhammetje idd, lekker makkelijk...salades erbij en wat brood...

Wij vinden bijv een kogelbiefje ( wel doorgebakken nu..helaas) met stokbrood, koolsalade en kruidenboter heel lekker...ook makkelijk...

Nou, smakelijk, en er staan al heel wat lekkere dingen nu...

Groetjes Valerie

quote: Jaikke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-12-2006 19:50:57'));

Rollade mag toch wel?
Rollade is toch niet rood van binnen???

nee rollade mag zeker wel het duurd een tijdje om te braden dus het wordt goed verhit en het is GEEN rood vlees

ik ga eerste dag konijn eten end e 2de dag gourmetten

smakelijk eten allemaal

grt moekje

Wat een reacties al, leuk zeg! Tja met carpaccio en zalm bedoelde ik natuurlijk wel van die handig voorverpakte maaltjes uit de supermarkt , zelf ben ik nl niet zo'n kookwonder...... Ik denk dat ik maar eens ga 'shoppen' bij de AH, idd een beenham of rollade ofzo, even in de oven, wat groente koken en klaar ben ik! En de andere kerstdag gaan we gourmetten bij familie, zoals half nederland, maar ik vind het wel gezellig!

sorry dat ik het zeg, maar over eten denk ik niet eens na. Ben altijd een beetje jaloers als mensen zich daar alleen maar druk over hoeven te maken.
in ieder geval geniet ervan en eet smakelijk dan maar.
buurmeisje

hoi meiden,

Op 1e kerstdag naar mijn schoonouders. Waarschijnlijk rollade en met verschillende soorte groente erbij. Vind ik persoonlijk lekker.

Op 2e kerstdag is het nog een verrassing. Maar een visje vind ik ook erg lekker!

Veel kookplezier allemaal!
Groetjes  Sandra

Terug
Bovenaan