wat gaat dat snel zeg...

Hoi!
dit wordt onze derde, de oudste is 4 en de jongste 2,5 en nog een miskraam vorig jaar. We zijn nu wel een stuk voorzichtiger met vertellen tegen onze kindjes. Vorig jaar met 17 weken mis, dat hakt er bij ons in, maar ook de oudste vond het heel raar en moeilijk.... Maar we gaan uit van het goede natuurlijk!
Gr. Dabanne!

Hio,

Dit wordt ons eerste kindje. Ik ben nu 9wk en 5dgn.
Mijn nichtje is vorige maand 3 geworden en inderdaad, de kadootjes uitpakken ging veel enthousiaster dan vorig jaar! Geweldig die leeftijd! Helaal fan van K3, Mega Mindy, Barbie... Nijntje, Pooh en Dora zijn al uit. Die zijn niet meer zo interessant... De vragen die ze stelt zijn ook prachtig. 'Tammy, ga je trouwen? Mag ik dan ook komen'?'(we gaan in december trouwen). 'Tammy, heb je een baby in de buik? Waar dan? Binnen he?' De wijsneus! Ik lach me er krom om! En omdat het allemaal zo schattig is dat meisjesgebeuren en roze spul, hoop ik toch stiekem dat het een meisje gaat worden... :)

Hio,

Dit wordt ons eerste kindje. Ik ben nu 9wk en 5dgn.
Mijn nichtje is vorige maand 3 geworden en inderdaad, de kadootjes uitpakken ging veel enthousiaster dan vorig jaar! Geweldig die leeftijd! Helaal fan van K3, Mega Mindy, Barbie... Nijntje, Pooh en Dora zijn al uit. Die zijn niet meer zo interessant... De vragen die ze stelt zijn ook prachtig. 'Tammy, ga je trouwen? Mag ik dan ook komen'?'(we gaan in december trouwen). 'Tammy, heb je een baby in de buik? Waar dan? Binnen he?' De wijsneus! Ik lach me er krom om! En omdat het allemaal zo schattig is dat meisjesgebeuren en roze spul, hoop ik toch stiekem dat het een meisje gaat worden... :)

Dit kindje is onze eerste, mijn derde en mijn man's 2de....snap je em nog,hahaha!!!!!
Ik heb al 2 kindjes uit een eerdere relatie, zij zijn bijna 7 en bijna 4. Mijn man heeft een zoontje uit een eerdere relatie en hij is ook 4. En deze beeb is dus onze eerste!!
Gisteravond hebben we het de kids verteld....je had die koppies moeten zien...PRACHTIG!!!
Groetjes van Flijn (10+4 zwanger)

Terug
Bovenaan