wat gaat de tijd snel he dames

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

wat vliegt de tijd eigenlijk voorbij.
in het begin vond ik het niks aan en de dagen leken wel weken
nu ben ik inmiddels al weer bijna 23weken
ik weet nog als de dag van gister dat ik de test deed eerste maand meteen raak,
ik kon wel van blijdschap en wilde het niet geloven haha zo gaaf vond ik het
de eerste test zei al genoeg,het jaar daarvoor heb ik met 11wken een miskraam gehad,en toen die test gaf het pas na 7wken zwangerschap positief aannu weet ik eigenlijk wel zeker dat er toen al iets niet goed wasmaar goed
nu vliegt de tijd voorbij we weten zelfs al dat ons klein wondertje een meisje zal worden(als het goed is haha je weet maar nooit)
ook voel ik echt heel veel leven in mn buik zo mooi om het te voelen ik kijk elke keer na mn buik als ik in bed lig want ook dan gaat ze vrolijk heen en weer en dan zie je mn buik ook gewoon op en neer gaan hihi
zelfs onze babykamer is al af haha ging sneller dan we dachten en ben nu druk bezig met het wassen van de kleertjes en zo(tis vroeg weet ik)maar kon het niet laten

nou ben benieuwd na jullie verhaal ik stop anders ben ik morgen nog bezig hihi

groetjes patricia

Jawel, Patricia, same here!
Het gaat inderdaad ZO snel!! Het ene moment ben je nog druk bezig met alles geheimhouden en nu moet je opschieten met het bestellen van meubeltjes vanwege de levertijd, haha!

Leven voelen is leuk he?! Echt geweldig vind ik dat; het kan me niet hard genoeg gaan! Vooral als ze duidelijk reageert op iets in de omgeving (een hand van mijn vriend, de kat die tegen mijn buik aan zit te bleren).

Wel een beetje last van bekkenpijn maar dat heb ik er graag voor over! Bovendien is dit de enige kwaal die ik heb.

Heb jij niet ook dat je zo nieuwsgierig bent? Ik ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet, wat voor karaktertje ze heeft, op wie ze lijkt....

Nou, geniet nog even lekker, dan doe ik dat ook!
Groetjes, José

O, trouwens, ik ben 26 weken + 2 dagen. Eens even kijken of ik die banner weer eens tevoorschijn kan toveren....

He, ik zie dat jij op 1 maart bent uitgerekend. Kans op een schrikkelkindje.... Dat zou bijzonder zijn, he?

hey!

nou dan reageer ik maar even he!!! haha
ik vonde de eerste weken zwaar langzaam gaan tot ongeveer 10 weken toen had ik mijn laatste echo en toen was het wachten op de 20 weken echo het langverwachtte moment.
en dan denk je shit 10 weken wachten ..... succes
maar nu ben ik alweer 18 weken en 1 dag en de tien weken als ik erop terug kijk zijn echt voorbij gevlogen! en ik denk dat als ik weet wat het is dat de tijd dan helemaal hard gaat want dan kan je gericht shoppen woehoe!!
en aan de babykamer beginnen het ligt aan het geslacht of we er een muurtje tussen moeten zetten ik heb al een zoon namelijk.....

gr kitty

hee gossee

ja idd ben echt zo benieuwd hoe ze er uit zal zien de kleur haar ogen alles haha
echt super gaaf he maar we moeten helaas nog een tijdje wachten maar ja dat hebben we er voor over he
en ik heb zelf ook heel weinig klachten gelukkig alleen te ver lopen gaat pijn doen

nou succes en geniet er van

groetjes

hey!

nou dan reageer ik maar even he!!! haha
ik vonde de eerste weken zwaar langzaam gaan tot ongeveer 10 weken toen had ik mijn laatste echo en toen was het wachten op de 20 weken echo het langverwachtte moment.
en dan denk je shit 10 weken wachten ..... succes
maar nu ben ik alweer 18 weken en 1 dag en de tien weken als ik erop terug kijk zijn echt voorbij gevlogen! en ik denk dat als ik weet wat het is dat de tijd dan helemaal hard gaat want dan kan je gericht shoppen woehoe!!
en aan de babykamer beginnen het ligt aan het geslacht of we er een muurtje tussen moeten zetten ik heb al een zoon namelijk.....

gr kitty

Terug
Bovenaan